اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

کمیته امداد مثل زاینده‌رود با برکت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: کمیته امداد با توجه به ایجاد فرصت‌های محرومیت‌زدایی، مانند زاینده‌رود با برکت است.

کمیته امداد مثل زاینده‌رود با برکت است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی عصر امروز در دیدار امدادگران کمیته امداد به مناسبت سی و چهارمین سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه نظام اسلامی چند نهاد انقلابی دارد، اظهار داشت: فعالیت و حساب و کتاب نهادهای انقلابی با دیگر نهادهای دولتی تفاوت دارد.

وی، یکی از این نهادهای انقلابی را بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و ادامه داد: نهاد دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بعدی سپاه پاسداران و جهاد سازندگی است که تحول عظیمی را در کشور ایجاد کردند.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه در نهادهای انقلابی نباید نگاه شغلی داشت، خاطرنشان کرد: در نهادهای انقلابی که دستگاه‌های مقدسی هستند، باید مانند معلمی عاشق بود و نگاه شغلی را کنار گذاشت.

وی تصریح کرد: کسانی که در این دستگاه‌های مقدس مایه خیر و برکت برای محرومان و خود هستند، باید مثل رزمندگان دوران جنگ صددرصد برای رضای خدا کار کنند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برخی در دنیا با اعمال نیک خود درختی تنومند و شجره طیبه ایجاد می‌کنند، اضافه کرد: امام خمینی (ره) در طول زندگی خود شجره طیبه کمیته امداد و جهاد سازندگی را ایجاد کرد که به داد محرومان جامعه رسیده است.

وی عنوان کرد: در همدان مردم بیش از 20 میلیارد تومان از طریق زکات، صدقات و خیران کمک کردند که نتیجه شجره طیبه است.

امام جمعه همدان ابراز داشت: در کشوری مانند آمریکا بیش از 50 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می‌کنند و کسی به داد آنها نمی‌رسد، اما در ایران به برکت مکتب اسلام، مردم دست همنوعان خود را می‌گیرند.

وی اذعان داشت: در استان کم‌جمعیت همدان چند هزار نفر زیرپوشش خدمات کمیته امداد هستند که به وضعیت بهداشت، معیشت، ازدواج و از همه مهم‌تر حفظ آبروی آنها کمک می‌شود.

محمدی در پایان گفت: امیدواریم که شما امدادگران کارها را برای رضای خدا انجام دهید تا دعای خیر محرومان حافظ شما باشد.

انتهای پیام/89019/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول