اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع خیران ماهک خبر داد

مراسم قلک‌شکنی خیران ماهک در ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع خیران مازندران از برگزاری مراسم قلک‌شکن خیران ماهک در تاریخ 17 اسفندماه در ساری خبر داد.

مراسم قلک‌شکنی خیران ماهک در ساری برگزار می‌شود

 مجتبی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: مراسم قلک‌شکنی خیران ماهک پنج‌شنبه هفته آینده (17 اسفندماه) در سالن سیدرسول حسینی برگزار می‌شود.

وی، تعداد قلک‌های توزیع شده توسط مجمع خیران ماهک مازندران را حدود یک‌هزار و300 عدد عنوان کرد و ادامه داد: این قلک‌ها در مراسم‌های مختلف در سطح استان مازندران در اختیار مردم قرار گرفت.

نایب رئیس مجمع خیران ماهک درباره جزئیات بیشتر برنامه‌های روز پنجشنبه در سالن سیدرسول حسینی ساری خاطرنشان کرد: برای تنوع بخشیدن به برنامه این روز از سه گروه برنامه‌سازان حوزه کودک نیز دعوت شد تا در این روز به اجرای برنامه بپردازند.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی حضور کودکان در این برنامه رایگان و بزرگسالان متقاضی حضور در این برنامه نیز فروش بلیط به مبلغ هر نفر پنج هزار تومان درنظر گرفته شد.

این مسئول دیگر برنامه‌های در دست اجرای خیران ماهک در مازندران را برگزاری کنسرت گروه «رستاک» در ساری اعلام کرد و یادآور شد: گروه «رستاک» پنج‌شنبه و جمعه هفته آینده در سینما سپهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

کواکبیان درباره میزان آمادگی مسئولان شهری برای برگزاری مراسم قلک‌شکنی بیان داشت: 99 درصد اقدامات برای برگزاری این مراسم فراهم شد.

وی در پایان ابراز داشت: سازمان فرهنگ و ارشاد استان مازندران مجوز لازم برای اجرای این برنامه را صادر کرد و پوستر و بلیط‌های برگزاری این مراسم نیز تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/86004/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول