اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند:

نیمی از اعتبارات بیمارستان دماوند کمک خیران است

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان «سوم شعبان» شهرستان دماوند گفت: 50 درصد از اعتبارات بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند از محل کمک‏های خیران تامین شده است.

نیمی از اعتبارات بیمارستان دماوند کمک خیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عباس حیصمی در حضور جمعی از مسئولان و مردم شهرستان دماوند اظهار داشت: در روزهای گذشته با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال سه بخش بهداشتی و درمانی این بیمارستان افتتاح، بهره‏برداری و نوسازی شد.

وی همچنین از وقف برخی دستگاه‏های درمانی مورد نیاز این بیمارستان از سوی از خیران گران‏قدر خبر داد.

حیصمی ادامه داد: اعتبار سه میلیارد و 400 میلیون ریالی از این بودجه برای نوسازی، توسعه و تجهیز بخش زنان و اطفال توسط خیری نیکوکار اختصاص داده شد.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: در ماه‏های پایانی سال 90، بخش دیالیز مرکز بهداشت و درمان از فضای کوچک و نامطلوب به فضای تازه‏تأسیس منتقل و بخش قدیمی توسط خیری نیکوکار به بخش زنان و اطفال افزوده شد.

وی خیران این مرکز را به سه گروه تقسیم کرد و افزود: افرادی در کارهای عمرانی این بیمارستان همکاری دارند و گروهی دیگر در تجهیز این مرکز همیاری می‏کنند.

حیصمی افزود: این افراد با اختصاص مبالغ ثابت ماهانه به حساب مددکاری بیمارستان سوم شعبان به مددجویان و بیماران نیازمند به قصد کاهش هزینه‏های درمانی مساعدت می‏کنند.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند از حمایت‏های ریاست، معاونان و مدیریت‏های ذی‏ربط دانشگاه شهید بهشتی تقدیر کرد.

* بهداشت و درمان در دماوند نیازمند نگاهی ویژه است

فرماندار شهرستان دماوند که هم‏اکنون به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان منصوب شده است، نیز در این باره عقیده دارد: در بخش بهداشت و درمان این شهرستان به واسطه قرار گرفتن در دو مسیر شریانی و حیاتی محور هراز و فیروزکوه نیاز به توجهات ویژه‏ای دارد.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد اظهار داشت: در تمامی فصول سال از جمله در ایام تعطیل عید و زمستان آمار تصادفات در این دو محور بسیار بالاست. 

وی ادامه داد: بحث نوسازی و تجهیز و تکمیل تجهیزات پزشکی بیمارستان، تأمین پزشکان متخصص به ویژه در بخش رادیولوژی و همچنین تکمیل و بهره‏برداری از بخش اورژانس درمانگاهی تخصصی، نیاز به توجه ویژه‏ای برای اعزام پزشکان متخصص به این شهرستان را می‏طلبد.

قاسمی‏فرزاد از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران خواستار توجه ویژه در بخش بهداشت و درمان به شهرستان برای برطرف‏سازی نیازهای شهرستان در این سه محور و همچنین نیروی انسانی شد.

این مسئول، برگزاری این نشست را به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‏های خیرانی که در این شهرستان به ویژه بخش سلامت و بهداشت مشارکت می‌کنند، دانست و خاطرنشان کرد: انسان‏هایی که بتوانند ثروت خود را در راه خیر استفاده کنند توفیقات بزرگی از سوی خداوند نصیب‏شان خواهد شد.

وی از رئیس بیمارستان سوم شعبان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند به پاس تلاش صادقانه و زحمات شبانه‏روزی تقدیر کرد.

قاسمی‏فرزاد همچنین از خیران، خانواده معزز شهدای هشت سال دفاع مقدس و هیئت امنای بیمارستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول