اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشت و درمان سپاه خبر داد

اهدای جایزه ملی شهید رهنمون به 4 خانواده شهید جامعه پزشکی

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت و درمان سپاه از اهدای جایزه ملی شهید رهنمون به چهار خانواده شهید جامعه پزشکی خبر داد.

اهدای جایزه ملی شهید رهنمون به 4 خانواده شهید جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن عراقی‌زاده پیش از ظهر امروز در حاشیه سی و هفتمین ‏کنگره میان دوره‌ای جامعه جراحان ایران در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در کشور ما هرساله تعداد زیادی حوادث طبیعی و غیرطبیعی رخ می‌دهد که مجروحان و مصدومان زیادی را به دنبال دارد.

وی افزود: سیل، زلزله، حوادث جاده‌ای و دیگر حوادث غیر‌مترقبه کشور را در معرض آسیب قرار می‌دهد.

معاون بهداشت و درمان سپاه ادامه داد: در این راستا در همه سطوح از کلان تا مدیران اجرایی به آمادگی لازم برای مدیریت بحران نیاز دارند.

عراقی‌زاده تصریح کرد: در این راستا وظایف نهادها و سازمان‌های مختلف کشور است که آمادگی لازم برای مقابله با بحران‌ها را ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: در این همایش دو روزه طب حوادث و طب نظامی با حضور اساتید و مسئولان سازمان‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون بهداشت و درمان سپاه با اشاره به همکاری دو حوزه دفاع و بهداشت و درمان خاطرنشان‌ کرد: در دوران دفاع مقدس جامعه پزشکی بسیجی‌وار در مناطق عملیاتی حضور داشتند همکاری مناسبی بین بهداری ارتش و سپاه و حوزه‌های بهداشت و درمان شهری و وزارت بهداشت شاهد بودیم.

* اهدای جایزه ملی شهید رهنمون به 4 خانواده شهید جامعه پزشکی

معاون بهداشت و درمان سپاه در ادامه به برگزاری یادواره شهید رهنمون نیز اشاره کرد و افزود: در این کنگره که عصر امروز در بیمارستان خاتم‌الانبیاء برگزار می‌شود به چهار خانواده شهید حوزه بهداشت و درمان جایزه ملی شهید رهنمون اهدا خواهد شد.

عراقی‌زاده تصریح کرد: این جایزه به یک خانواده پزشک شهید، یک خانواده پرستار شهید، یک خانواده امدادگر شهید و یک خانواده مدیر بهداری شهید اهدا می‌شود.

انتهای پیام/72008/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول