اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان:

کاهش وقوع حوادث نیازمند توسعه فناوری‌های جدید ایمنی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: استان اصفهان از ظرفیت بالایی در راستای وقوع حوادث و بحران‌ها برخوردار است و کاهش وقوع حوادث به توسعه فناوری‌های جدید ایمنی و حفاظتی نیاز دارد.

کاهش وقوع حوادث نیازمند توسعه فناوری‌های جدید ایمنی است

منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی اظهار کرد: برگزاری هر نمایشگاهی دستاورد‌هایی را در جامعه و در میان مردم دارد.

وی به کیفیت سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این نمایشگاه به صورت ویژه، مناسب و تخصصی در اصفهان برگزار شده است و تعدادی از استان‌های دیگر و کشور‌های خارجی نیز در این نمایشگاه حضور داشته‌اند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه فضای ویژه‌ای بر سومین نمایشگاه فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی در اصفهان حاکم است، تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها باید به صورت مداوم در تمام استان‌ها و به ویژه در تمام مناطق و شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر با برگزاری این نمایشگاه‌ها بستری در استان برای حرکت به سوی ایمنی و کاهش وقوع حوادث فراهم شده است، اضافه کرد: استان اصفهان از ظرفیت بالایی در راستای وقوع حوادث و بحران‌ها برخوردار است و کاهش وقوع حوادث به توسعه فناوری‌های جدید ایمنی و حفاظتی نیاز دارد.

شیشه‌فروش با اشاره به ضرورت توسعه وسایل و تجهیزات ایمنی مبتنی بر فناوری‌های نوین تاکید کرد: تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا در زمینه ایمنی و مسائل حفاظتی در این نمایشگاه ارائه شده و تجهیزات بسیار خوبی در این نمایشگاه ارائه شده است.

وی به ضرورت برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی امداد و نجات در کنار این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: برگزاری این نمایشگاه‌ها به صورت تخصصی سبب آشنایی مردم با مباحث ایمنی و استفاده از روش‌های امداد و نجات در زمان وقوع حادثه می‌شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول