اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان مطرح کرد

نارضایتی فرمانداران از عملکرد دستگاه‎ها در پروژه‎های حوادثی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: فرمانداران از روند انجام کار و پیگیری پروژه‎های حوادثی در شهرستان خود ناراضی بوده و از کندی کار گله‎مند هستند.

نارضایتی فرمانداران از عملکرد دستگاه‎ها در پروژه‎های حوادثی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود شامگاه یکشنبه در حاشیه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در هزینه این اعتبارات اصل بر کارکرد منطبق بر نیاز حوادثی استان است، اما برحسب تشخیص و ناتوانی برخی دستگاه‎ها در جذب اعتبارات، این جابه‌جایی در دستگاه‎هایی که در جذب اعتبارات عملکرد مطلوبی داشته‎اند، انجام می‎شود.

وی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‎های اجرایی خاطرنشان کرد: متأسفانه از 80 درصد اعتبار اختصاص داده شده به برخی دستگاه‌ها تنها پنج تا 10 درصد آن جذب شده است.

نارضایتی فرمانداران از عملکرد دستگاه‎ها در پروژه‎های حوادثی

معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد:‌ فرمانداران از روند انجام کار و پیگیری پروژه‎های حوادثی در شهرستان خود ناراضی بوده و از کندی کار گله‎مند هستند.

دادبود تصریح کرد: با توجه به اختصاص اعتبار به دستگاه‎ها چنانچه حادثه‎ای در محلی که به آن اعتبار اختصاص داده شده، وارد شود، پاسخگویی به آن بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

وی عنوان کرد:‌ این وضعیت با توجه به زمان کمی که به پایان سال مالی داریم، نگران‎کننده است و باید طی هفته آینده این موضوع در جلسه‎ای تعیین تکلیف شود.

قائم مقام شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با تأکید بر نظارت بر تمامی پروژه‎های حوادثی تا قبل از برگزاری جلسه هفته آینده یادآور شد: این پروژه‎ها باید تک‎تک بررسی شده و زمان‎بندی و مراحل اجرای آن گزارش شود.

انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران گلستان

دادبود افزود: عدم حضور برخی دستگاه‎های اجرایی در جلسه امروز مؤید آن است که این دستگاه‎ها پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در انجام این پروژه‎ها نداشته‎اند و مدیران آن نتوانستند، گزارشی ارائه کنند.

وی با تشکر از دستگاه‎هایی که اعتبار اختصاصی را هزینه کرده‎اند، متذکر شد: عملکرد این دستگاه‎ها نشان می‎دهد که پیگیری مداوم توأم با دغدغه و جدیت می‎تواند نتیجه‌بخش باشد.

تأکید بر تشکیل بانک اطلاعات ماشین‎آلات گلستان

معاون عمرانی استاندار گلستان همچنین با تأکید بر تشکیل بانک اطلاعات از ماشین‎آلات استان گفت: بررسی نشان می‎دهد که بهره‎برداری و نگهداری از ماشین‎آلات خدماتی در استان مطلوب نبوده و بهره‎وری از آن مطلوب نیست.

دادبود ابراز داشت: در استان کمبودهایی در زمینه ماشین‎های خدماتی به ویژه ماشین‎آلات تخصصی وجود دارد که باید با تهیه بانک اطلاعات ضمن شناسایی امکانات موجود در استان، تمهیداتی برای تأمین کمبودها به عمل آید.

تهیه ماشین‎آلات برای لایروبی و اقدامات پیشگیرانه

وی اذعان داشت: در شرایط کنونی در حال تهیه چند دستگاه از ماشین‎آلات کاربردی برای استان هستیم که می‎توان از آن برای لایروبی و اقدامات پیشگیرانه بهره برد.

معاون عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه برخی کارها نیازمند اقدامات ضربتی است، بیان داشت: بسیاری از مشکلات در حوادث با استفاده از یکی از ماشین‎آلات قابل ساماندهی است و باید آن را درست مدیریت کرد.

انتهای پیام/2307/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول