اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز و به مدت 2 روز صورت می‌گیرد

برگزاری سی‌ و هفتمین کنگره جامعه جراحان ایران در اهواز

خبرگزاری فارس: سی‌ و هفتمین کنگره جامعه جراحان ایران از صبح امروز و به مدت دو روز در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) واقع در 35 کیلومتری جاده خرمشهر ـ اهواز استان خوزستان آغاز شد.

برگزاری سی‌ و هفتمین کنگره جامعه جراحان ایران در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز این کنگره میان دوره‌ای با حضور مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور و مسئولان نیروهای مسلح در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) که یکی از مراکز امدادی دوران دفاع مقدس بوده در حال برگزاری است.

سی‌ و هفتمین کنگره جامعه جراحان ایران به مدت دو روز تا فردا ادامه خواهد داشت و در آن مباحث مختلفی از جمله اقدامات صورت گرفته در زمان جنگ در حوزه مداوای مجروحین و انتقال آن به حوزه درمان در جنگ و در نبردهای آینده در قالب میزگردها و کارگاه‌های هم‌اندیشی با حضور اساتید و پزشکان برجسته کشوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین قرار است در این کنگره نخستین یادواره شهید رهنمون برگزار و جایزه ملی این شهید به چهار تن از شهدای جامعه پزشکی دوران دفاع مقدس اهدا شود.

برگزاری اردوی راهیان نور اساتید پزشکی کشور و اردوی دانشجویان علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های کنگره دو روزه جامعه جراحان کشور خواهد بود.

انتهای پیام/72008/ج20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول