اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس خبر داد

تدوین 200 برنامه در ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: دبیر همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‎های لازم بیش از 200 برنامه در این ستاد تدوین شده که در سال آینده اجرا می‎شود.

تدوین 200 برنامه در ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: همایش ملی نقش نماز در دوران هشت سال دفاع مقدس با بهره‌گیری از موضوعات نماز و دفاع مقدس تدوین شد که امید می‎رود خروجی خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: فراخوان این همایش در هفت موضوع تدوین شده است و علاقمندان با شرکت در هر یک از موضوعات می‎توانند آثار خود را تا 25 فروردین‌ماه به دبیرخانه ارسال کنند.

موسوی از فعال شدن شش کمیته برگزاری این همایش خبر داد و گفت: کمیته فرهنگی، علمی، پشتیبانی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی از جمله این کمیته‌هاست.

مسئول ستاد کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری از تدوین بیش از 200 برنامه در این ستاد برای سال آینده خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‎های لازم بیش از 200 برنامه در این ستاد تدوین شده و در سال آینده اجرا خواهد شد.

موسوی تصریح کرد: در سال جاری بیش از 300 یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اسلام و انقلاب در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش تصریح کرد: موضوع نقش نماز در هشت سال مقدس بسیار کاربردی و مهم است و می‌توان به کمک آن تاثیر این فریضه الهی را در پیروزی رزمندگان اسلام به خوبی تبیین کرد.

دبیر همایش نقش نماز در دوران دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این همایش تاکید کرد و افزود: هدف ما تنها برپایی یک همایش نیست بلکه درصدد هستیم تا از این همایش چند جلد کتاب فاخر و پرمحتوا از خاطرات رزمندگان دفاع مقدس گردآوری و تدوین کنیم.

موسوی، نماز را رکن رکین دین اسلام دانست و گفت: اگر اهمیت و جایگاه نماز در جامعه نهادینه شود بسیاری از انحرافات و کج‌روی‌ها از بین می‎رود.

انتهای پیام/68006/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول