اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان آموزشی امام خمینی ساری خبر داد

اجرای موفق جراحی سرطان مری به روش کم‌تهاجمی در ساری

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی ساری از انجام 9 عمل موفقیت‌آمیز جراحی سرطان مری به روش کم‌تهاجمی خبر داد.

اجرای موفق جراحی سرطان مری به روش کم‌تهاجمی در ساری

عالیه زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه این مرکز آموزشی درمانی به عنوان یکی از مراکز تخصصی و فوق تخصصی با گرایش‌های مختلف در سطح استان مازندران است، گفت: تلاش می‌کنیم این بیمارستان را به جایگاه شایسته و درخور شأن مردم برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز آموزشی 10 گروه تخصصی فعالیت می‌کنند که از این تعداد 9 گروه آموزشی هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی ساری سیستمی آموزشی درمانی است ولی به‌روزترین تجهیزات با استانداردهای علمی در آن مستقر شده تا خدمات درمانی را با کیفیت مطلوب ارائه کند.

اقدامات درمانی بیمارستان امام خمینی ساری

زمانی با بیان اینکه این مرکز در برخی از جنبه‌های درمانی از جمله رسیدگی به بیماران تصادفی- جراحی زنان و مامایی به ویژه بخش ناباوری اقدامات کم‌نظیری انجام می‌دهد، اظهار داشت: در بخش گوارش نیز خدمات فوق‌تخصصی به مراجعه‌ کنندگان ارائه می‌شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری به انجام 9 عمل موفقیت‌آمیز جراحی سرطان مری به روش کم‌تهاجمی خبر داد و با اشاره به اینکه در این نوع جراحی، نیازی به برش قفسه سینه، گردن و شکم نیست افزود: در روش کم تهاجمی، زمان بستری بیمار در مرکز درمانی کوتاه و عوارض بعد از جراحی نیز کاهش می‌یابد.

بکارگیری پزشکان باتجربه در ساری

زمانی، انجام جراحی مغز و اعصاب  و جذب دستیار در این رشته را یکی دیگر از دستاوردهای علمی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی ساری دانست و گفت: تجهیزات مورد نیاز برای اعمال جراحی مغز و اعصاب فراهم آمده و در حال حاضر روزانه اعمال جراحی متنوعی در این مرکز انجام می‌شود که با راه‌اندازی این بخش، بیماران از مراجعه به تهران بی‌نیاز شدند.

رئیس بیمارستان امام خمینی ساری خاطر نشان کرد: با وجود پزشکان با تجربه توانستیم این خدمات را به مردم ارائه دهیم.

زمانی با تاکید بر اینکه فعالیت سیستم‌های آموزشی درمانی بر اساس آخرین دستاوردهای علمی دنیا انجام می‌شود، اذعان داشت: در این گونه سیستم‌های درمانی پزشک موظف است کار علمی انجام دهد. 

انتهای پیام/86021/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول