اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشور

تنیسور قزوینی به عضویت تیم ملی درآمد

خبرگزاری فارس: با درخشش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان تنیسور شایسته قزوینی به عضویت تیم ملی کشورمان درآمد.

تنیسور قزوینی به عضویت تیم ملی درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا طاهرخانی تنیسور شایسته قزوینی در جریان مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با سه پیروزی و دو شکستی که مقابل رقیبان به دست آورد در نهایت با کسب 19 امتیاز جواز حضور در تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را از آن خود کرد.

طاهرخانی در این مسابقات که با حضور هشت تنیسور برتر و مطرح کشور در سالن آکادمی تنیس روی میز تهران برگزار شد در دور نخست مقابل نیما عالمیان با نتیجه سه بر یک بازی را واگذار کرد تا چشم به دور دوم این رقابت‌‌ها داشته باشد.

این تنیسور شایسته قزوینی در دور دوم این مسابقات با توجه به انصراف پوریا عمرانی مقابل رقیبان خود بازی نکرد و در دیدار دور سوم موفق شد با نتیجه مقتدرانه سه بر صفر عارف احمدی‌فر را شکست دهد.

طاهرخانی در دورهای چهارم و پنجم این رقابت‌ها نیز مقابل میعاد لطف‌الله نسب و محمدعلی رویین‌تن با نتایج سه بر صفر و سه بر دو به برتری دست پیدا کرد.

وی در دور ششم این مسابقات نیز با توجه به انصراف واحد مالمیری برنده اعلام شد و در نهایت در دیدار دور هفتم و پایانی خود در این رقابت‌ها گرچه با نتیجه سه بر یک بازی را به مهران احدی واگذار کرد اما در مجموع امتیازات مرحله اول و دوم رقابت‌های انتخابی موفق شد به عنوان یکی از ورزشکاران حاضر در ترکیب نهایی خود را به مربیان و کادر فنی تیم تنیس روی میز کشورمان اعلام کند.

به هر حال طاهرخانی با توجه به درخشش خیره‌کننده خود به همراه نیما عالمیان که با 29 امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد و مهران احدی که با نیم اختلاف امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد در مجموع نیز عنوان سومی رقابت‌های انتخابی تیم ملی را به دست آورد.

این افتخار در حالی برای طاهرخانی این تنیسور ارزنده قزوینی رقم خورد که وی به همراه تیم ملی کشورمان به طور مستقیم جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی فرانسه، که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود را کسب کرد.

بدون شک حضور حمیدرضا طاهرخانی این تنیسور شایسته قزوینی در ترکیب نهایی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در کنار بزرگانی همچون نوشاد عالمیان اسطوره تنیس روی میز ایران و حضور در مسابقات جام جهانی یکی دیگر از افتخارات این رشته ورزشی در سطح استان قزوین را فراهم کرده است.

در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان داریوش ضرغامپور سرداوری این مسابقات را به همراه کمک خود کاظم ریوندی بر عهده داشت.

رضا مهین‌ترابی، هاشم علوی، محمد قاسم عموئیان و محمدعلی احمدی کار قضاوت دیدارهای مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/77004/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول