اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام دهه فجر رخ داد

رشد چشمگیر برگزاری مسابقات تنیس روی میز در همدان

خبرگزاری فارس: سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان از برگزاری مسابقات متعدد این رشته و رشد چشمگیر آن در طول دهه فجر خبر داد.

رشد چشمگیر برگزاری مسابقات تنیس روی میز در همدان

حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و همزمان با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی چند دوره مسابقات مختلف در رده‌های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان در سطح استان برگزار شده که این نشانگر رشد و پویایی این رشته در همدان است.

وی افزود: یک دوره مسابقه چهارجانبه ملایر با شرکت تیم‌های همدان، ملایر، نهاوند و بروجرد در سالن هیئت ملایر برگزار شد که 32 بازیکن در جدول دو حذفی با هم به رقابت پرداختند.

سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان تصریح کرد: در پایان این مسابقات چهارجانبه حبیب قاسمی از همدان بدون باخت قهرمان شد، مهدی زندی ناصری از بروجرد دوم و مهدی موسیوند از همدان در جایگاه سوم ایستاد که سرداوری این مسابقات بر عهده فرهاد ظهیری بود.

وی یادآور شد: یک دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان در سه رده سنی رده نونهالان، بزرگسالان و بیماری‌های خاص (معلولین) به میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه ‌تأمین ‌اجتماعی و در سالن کارگران همدان با حضور 51 بانوی ورزشکار برگزار شد.

نظری ادامه داد: ورزشکاران حاضر این رقابت‌ها به صورت دوره‌های حذفی (پیشرفته) با یکدیگر رقابت پرداختند که در پایان در رده نونهالان شیما صفایی بر سکوی نخست ایستاد، هدیه آقامحمدی به مقام دوم دست یافت و ملیکا سلطانی و نسیم عمیدنسب سوم مشترک شدند.

وی خاطرنشان کرد: در رده بزرگسالان الناز دبیری قهرمان شد، میترا پورفرامرزی به عنوان دومی بسنده کرد و فاطمه یوسفی و راضیه احمدی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان ابراز کرد: در  بخش بیماری‌های خاص (معلولین) ژاله مستعد در رده نخست قرار گرفت، میترا قرمسینی دوم شد و اعظم ترکاشوند و طاهره کاکاوندی به مقام سوم مشترک اکتفا کردند.

وی افزود: مسئولیت فنی برگزاری مسابقات به عهده زهره ابوطالبیان و سرداوری آن نیز به عهده معصومه یعقوبی بود.

نظری اذعان کرد: یک دوره مسابقه در رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال با حضور 50 شرکت‌کننده در دو جدول دوره‌ای حذفی به میزبانی شهرستان رزن برگزار شد.

وی متذکر شد: در در رده سنی زیر 15 سال محمدرضا شوندی، عباس آقامحمدلو و محسن عزیزی به ترتیب اول تا سوم شدند و همچنین در رده بالای 15 سال علیرضا ساعی قهرمان شد و محمد ابراهیمی و امید کسروی نیز در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول