اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس آگاهی خاش

راز یک قتل مسلحانه در خاش برملا شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خاش گفت: پلیس آگاهی شهرستان خاش کمتر از یک هفته راز یک جنایت در این شهرستان را بر ملا کرد.

راز یک قتل مسلحانه در خاش برملا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: 28 بهمن ماه سال‌جاری یکی از شهروندان شهرستان خاش هنگامی که قصد داشت از محل کار به منزلش مراجعت کند هدف چند گلوله یک فرد مسلح ناشناس قرار گرفت و به قتل رسید.

وی افزود: به دنبال این جنایت تیم‌های ویژه پلیس آگاهی و اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خاش برای بررسی صحنه جنایت در محل قتل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی خاش ادامه داد: در تحقیقات اولیه مأموران پلیس آگاهی مشخص شد مقتول فردی است به نام «گل محمد» که بر اثر اصابت چند گلوله سلاح کلاش به قتل رسیده است.

آذر پودینه بیان کرد: پلیس آگاهی شهرستان خاش به دنبال اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خود و با همکاری شاهدان این جنایت موفق شد اولین مظنون این حادثه را که فردی به نام «محمد امین» بود را شناسایی کنند.

وی افزود: به دنبال شناسایی تنها مظنون این قتل مسلحانه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری وی آغاز شد و ششم اسفندماه سال‌جاری با همکاری ریش سفیدان و بزرگان یکی از روستاهای شهرستان خاش محل اختفاء وی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خاش بیان داشت: با دستگیری این مظنون پرونده مأموران پلیس آگاهی با تحقیقات و بررسی‌های بیشتر و با ارائه شواهد و مدارک به دست‌ آمده موفق شدند راز این جنایت را کشف کنند.

آذرپودینه گفت: فرد دستگیر شده وقتی با مدارک پلیس روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود که در اعترافات این قاتل مشخص شد وی به دلیل برخی اختلافات قبلی با مقتول برای انتقام‌جویی از مقتول دست به این جنایت زده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس اسلحه بکارگیری شده در این جنایت نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/75002/غ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول