اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده نیروی انتظامی کاشان صورت گرفت

تشریح جزئیات قتل‌های اخیر در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کاشان آخرین جزئیات قتل دو زن در این شهرستان را اعلام و تشریح کرد.

تشریح جزئیات قتل‌های اخیر در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سرهنگ منوچهر صفایی دوشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد صفاری این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون در مجموع 46 نفر در شهرستان کاشان مفقود شده‌اند که خانواده‌های آن ها با مراجعه به کلانتری و پلیس آگاهی مفقود شدن آن ها را اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد مفقود شده، 32 نفر ایرانی و 14 نفر از اتباع افغانی بودند، بیان داشت: از این تعداد مفقود شده، 22 نفر مذکر و 24 نفر مؤنث بودند که همگی با اختلاف چند ساعت و چند روز بعد از مفقود شدن، پیدا شده‌اند.

این مسئول در ادامه آخرین مفقودی‌های شهرستان کاشان را سه نفر خانم اعلام کرد و گفت: یکی از این افراد دختر خانم 20 ساله‌ای بود که به دلیل اختلافات خانوادگی پدر و مادر و نیز بروز مشکل روانی در ساعت 14 بعد از ظهر دوم دی ماه از منزل خارج و بعد از رفتن به جمکران و زیارت از آنجا راهی گچساران شده و در این شهرستان توسط پلیس دستگیر و تحویل بهزیستی می‌شود.

صفایی خاطر نشان کرد: این فرد مدتی پس از پیدا شدن هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر اینکه از کجا آمده است به مسئولان ارائه نداده و در نهایت تنها از طریق دادن شماره تلفن خانواده‌اش تماس لازم با والدین او برقرار و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل خانواده‌اش می‌شود.

به گفته وی، این دختر از نظر وضعیت تحصیلی بهترین جایگاه را داشته است، اما به دلیل وجود اختلافات خانوادگی پدر و مادر دچار مشکل روحی شده و اقدام به خارج شدن از منزل می‌کند.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان کاشان، دومین مفقودی این شهرستان را یک بانوی 45 ساله‌ ذکر کرد و گفت: این فرد ساعت 8:40 صبح 13 دی‌ ماه از منزلش در فاز دوم شهرک ناجی‌آ‌باد خارج و پس از آن، مفقود شدن وی اعلام می‌شود.

صفایی با بیان اینکه این خانم یک روز قبل از مفقود شدن خود اعلام کرده که فردا برای پاک کردن سبزی به منزل خواهرش می‌رود، افزود: بر این اساس مشخص شد که این فرد بعد از اینکه فرزند دبستانی خود را به مدرسه رسانده به منزل خود مراجعت کرده و از آنجا با خودرویی آن محل را ترک کرده و پس از آن دیگر اثری از او پیدا نشده است.

صفایی با تأکید بر اینکه پس از اعلام مفقود شدن این خانم پیگیری‌های فنی و تخصصی زیادی صورت گرفت، یادآور شد: پیدا شدن لنگه کفش این خانم در خانه خواهرش یکی از سرنخ‌هایی بود که در سیر تحقیقات به دست آمد و مشخص شد شوهر خواهر این خانم او را به خانه خود برده و بعد از خفه کردن، وی را به خانه‌ای در شهرک 22 بهمن انتقال داده و در چاه فاضلاب انداخته و در ادامه به عنوان فردی ناشناس تماس گرفته و برای آزادی او 200 میلیون تومان تقاضا کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان در ادامه سومین فرد مفقود شده را بانویی 38 ساله اعلام کرد و گفت: این خانم در ساعت 15:30 بعد از ظهر 22 دی‌ ماه به قصد فیزیوتراپی از منزل خارج می‌شود، اما فیزیوتراپی خود را لغو کرده و بعد از آن مفقود می‌شود.

صفایی خاطر نشان کرد: برای پیدا شدن این خانم تلاش گسترده‌ای انجام پذیرفت و در نهایت مشخص شد این فرد آخرین بار روبه‌روی خانه پدر و مادرش دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس در روند تحقیقات به مستأجر پدر و مادر این خانم که طلاهایی را فروخته بود ظنین شد، تصریح کرد: در نهایت این شخص به قتل اعتراف و عنوان می‌کند که این خانم را به یک کارگاه در یکی از خیابان‌های شهرستان انتقال و در آنجا او را خفه کرده و سپس جنازه او را به خیابان‌های اطراف شهرک 22 بهمن انتقال داده و در آنجا مقتوله را رها می‌کند.

به گفته وی، قاتل حدود دو ماه به عنوان نقاش این خانه فعالیت داشته و چندین سال به عنوان مستأجر پدر و مادر مقتوله بوده است.

وی متذکر شد: مفقود و کشته شدن این دو خانم بر اثر آدم‌ربایی نبوده چرا که یکی شوهر خواهر و دیگری فردی آشنا بوده است و در مجموع این دو خانم در همان روز اول مفقود شدن‌شان به قتل رسیده بودند.

انتهای پیام/2406/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول