اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازپرس شعبه سوم دادسرای کرمان خبر داد

قتل دختر 25 ساله در کرمان / ردپای کارگران افاغنه در این حادثه شوم

خبرگزاری فارس: بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان گفت: یک دختر 25 ساله در کارگاهی در حاشیه شهر کرمان به قتل رسید.

قتل دختر 25 ساله در کرمان / ردپای کارگران افاغنه در این حادثه شوم

حمید اسحاقی با اشاره به وقوع قتل یک دختر 25 ساله در کارگاهی در حاشیه شهر کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مقتوله به عنوان حسابدار و مسئول انبار این کارگاه مشغول به کار بوده که در غیاب صاحب انبار به قتل رسیده است.

وی افزود: پس از قتل، سه نفر از کارگران مرد این کارگاه که از اتباع خارجی بوده‌اند، متواری شده و احتمال اینکه آنها در این قتل نقش داشته باشند، وجود دارد.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در تشریح جزئیات حادثه عنوان کرد: شب چهارشنبه هشتم بهمن ماه سال جاری از طریق کلانتری 18 از وقوع یک قتل در یک کارگاه پسته با خبر و بلافاصله به محل اعزام شدیم.

وی بیان داشت: این دختر 25 ساله در ساعت 17 منتظر صاحب کارگاه بوده است تا کلید‌های خود را تحویل داده و به خانه برود که گرفتار این حادثه شوم می‌شود.

اسحاقی تصریح کرد: صاحب کارگاه پس از مراجعت به کارگاه و مواجهه با در بسته و عدم پاسخگویی کارمند حسابدار خود به موضوع مشکوک شده و با زحمت در کارگاه را باز کرده که با جسد مقتوله روبه‌رو می‌شود.

وی بیان کرد: افاغنه غیر مجازی که در این کارگاه مشغول به کار بودند، متواری شده و هیچ رد و نشانی از خود به جای نگذاشته‌اند، اما شواهد حاکی از این است که آنها از مرز خارج شده و به کشور افغانستان بازگشتند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با بیان اینکه حضور افاغنه بسیار مشکل‌ساز بوده و رقم چشم‌گیری در ارتکاب جرم‌های خشن در کشور به آنها تعلق دارد، خاطرنشان کرد: هیچ نشانی از افاغنه غیرمجاز در هیچ جا ثبت نیست و به همین دلیل بسیاری از جرائمی که مرتکب می‌شوند با مختومه شدن پرونده روبه‌رو می‌شود.

انتهای پیام/2446/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول