اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل کرمان خبر داد

افزایش 20 درصدی نرخ کرایه‌های اتوبوس بین‌شهری

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان از افزایش 20 درصدی نرخ کرایه‌ها از 24 اسفند ماه به دلیل جبران ضرر و زیان ناشی از تردد یکسر خالی اتوبوس‌های بین‌شهری در ایام نوروز خبر داد.

افزایش 20 درصدی نرخ کرایه‌های اتوبوس بین‌شهری

مسعود جمیلی‌کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال 92 و آغاز سفرهای نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان آماده ارائه خدمات شایسته به مسافران است.

وی با اشاره به اینکه آغاز طرح نوروزی و جابه‌جایی مسافران ایام سفرهای نوروزی از 24 اسفند سال‌ جاری آغاز و تا 16 فروردین سال 92 ادامه دارد، افزود: طی این مدت به منظور افزایش ضریب ایمنی حمل و نقل عمومی برون شهری، همزمان با سایر نقاط کشور طرح ممنوعیت تردد و جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی در سطح راه‌های اصلی استان اجرا می‌شود.

جمیلی‌کرمانی بیان داشت: فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ها از 23 بهمن ماه و پیش‌فروش بلیت‌‌ها به صورت حضوری و اینترنتی از اول اسفند ماه سال‌ جاری همزمان با سراسر کشور برای رفاه حال مسافران در حال اجرا است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان از افزایش 20 درصدی نرخ کرایه‌ها از 24 اسفند ماه به دلیل جبران ضرر و زیان ناشی از تردد یکسر خالی اتوبوس‌ها در ایام نوروز خبر داد و گفت: افزایش نرخ‌های کرایه بین شهری تا تاریخ 16 فروردین 92 ادامه دارد و پس از آن به قیمت قبلی باز می‌گردد.

جمیلی‌کرمانی تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با دستگاه‌های ذیربط از قبیل اداره ‌کل راه ‌و شهرسازی‌، فرماندهی انتظامی و پلیس راه‌ استان، انجمن صنفی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر استان کرمان امیدواریم مسافران سفری خوش و به یاد ماندنی را به استان کرمان تجربه کنند.

وی از آمادگی کامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و مراکز مکانیزه معاینه فنی در طول ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و عنوان کرد: مسافران می‌توانند، انتقادها و پیشنهاد‌های خود را در زمینه بهبود کیفیت خدمات حمل و نقل مسافر از طریق سامانه پیام کوتاه 3000143 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/2446/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول