اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد

آمادگی ناوگان حمل و نقل دریایی هرمزگان برای مسافرت‌های دریایی

خبرگزاری فارس: قائم مقام مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده در حوزه مسافرت‌های دریایی از آمادگی ناوگان حمل و نقل دریایی برای خدمت‌رسانی به هموطنان در ایام نوروز خبر داد.

آمادگی ناوگان حمل و نقل دریایی هرمزگان برای مسافرت‌های دریایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی سعیدی‌پور طی نشستی در این رابطه با بیان این‌که تمهیدات لازم به منظور جابه‌جایی هموطنانی که قصد عزیمت به جزایر استان را دارند صورت گرفته است، اظهار داشت: هم‌اکنون 68 فروند شناور در مسیرهای مختلف دریایی، امور مربوط به جابه‌جایی مسافر را بر عهده دارند.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در نوروز 92 استان هرمزگان میزبان بیش از شش میلیون سفر دریایی باشد.

به گفته قائم مقام مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای انجام این سفرها تعداد شناورها حداقل به 80 شناور افزایش خواهد یافت که انتظار می‌رود به این تعداد نیز افزوده شود و با تمهیدات انجام شده و بهره‌گیری از تجارب گذشته نوروز بی حادثه‌ای را پیش روی داشته باشیم.

قائم مقام مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به ظرفیت موجود در تمام خطوط مسافری دریایی استان اشاره کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون 15 لندیگرافت در خطوط لافت ـ پل، 14 فروند شناور در مسیر بندر آفتاب ـ بندر چارک ـ بندر لنگه و همچنین 39 فروند شناور نیز در مسیر حقانی به قشم و هرمز در حال تردد هستند که این تعداد از ظرفیت جابه‌جایی بیش از 10 هزار نفر مسافر و یک‌هزار و 190 دستگاه خودرو در هر بار مسیر برخوردار هستند.

وی ضمن آرزوی تعطیلاتی خوب و مفرح برای تمامی هموطنان که به استان هرمزگان و جزایر مسافرت خواهند کرد، گفت: مجموعه تلاشگران حوزه دریایی و بندری استان از هیچ کوششی در راستای خدمات‌دهی مطلوب و ایمن در تمام فصول سال و به‌ویژه ایام نوروز فروگذار نخواهند کرد.

سعیدی افزود: امید داریم در ایام تعطیلات، دریایی آرام و هوای مطلوب را داشته باشیم تا شاهد تعطیلات بنادر و اختلال در سفر هموطنان نباشیم.

انتهای پیام/88007/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول