اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده معاون حقوقی ریاست جمهوری تأکید کرد

تقویت بنیه علمی کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: نماینده معاون حقوقی ریاست جمهوری گفت: کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی که چراغ دست مدیران هستند لازم است از لحاظ بنیه علمی تقویت شوند.

تقویت بنیه علمی کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی فروغی ظهر امروز در نشست هماهنگی شورای حقوقی دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: جایگاه کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی که حافظ بیت‌المال و از سرمایه‌های مهم هر دستگاه محسوب می‌شوند، جایگاه مهم و با اهمیتی است.

فروغی با اشاره به اینکه دید مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به کارشناسان حقوقی اداره خود تغییر کند، ادامه داد: این کارشناسان به‌ عنوان بازوهای مهم و مدافع حقوقی اموال هر دستگاه تلقی می‌شوند و مدیران دستگاه‌ها باید ضمن تقویت بنیه علمی آنان، به مبالغ دریافتی ماهانه آنان توجه کنند.

نماینده معاون حقوقی ریاست جمهوری با بیان اینکه کارشناسان حقوقی هر دستگاه اجرایی از مهم‌ترین کارشناسان آن دستگاه هستند، خاطرنشان کرد: دفاع جانانه کارشناسان حقوقی هر دستگاه از بیت‌المال در مجامع قضایی موجب برگشت سرمایه‌های از دست رفته می‌شود که آشنایی این کارشناسان با مفاد قانونی موجب به رأی رسیدن سریع قضات خواهد شد.

وی، کارشناسان حقوقی در دستگاه‎ها را بازوان مدیران دانست و تصریح کرد: همسو بودن کارشناسان حقوقی با مدیر و همچنین مدیر با کارشناسان می‎تواند در پیشبرد امور حقوقی و قضایی دستگاه‎ها مؤثر باشد که این تعامل از بروز اختلافات جلوگیری می‎کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نیز با بیان اینکه دشمنان در خدشه‌دار کردن فعالیت اقتصادی و معیشتی جامعه تلاش می‌کنند، عنوان کرد: رسیدگی به تمام تخلفات اقتصادی اعم از گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، تقلب در عرضه کالا، عدم درج قیمت برروی کالا و دیگر تخلفات رسیدگی آن برعهده اداره‌کل تعزیرات حکومتی گذاشته شده است که در این برهه از زمان رسالت بسیار سنگینی است.

محمود احمدی اظهار داشت: اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با همه توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه استان و جلوگیری از تخلفات تلاش می‌کند که همکاری کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی می‌توان نقش مؤثری در رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های متخلفان داشته باشد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول