اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قدیری‌ابیانه

نشست علمی «اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه‌ آزاد کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: دهمین نشست از سلسله نشست‌های علمی کرسی‌های نظریه‌پردازی با موضوع اقتصاد مقاومتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

نشست علمی «اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه‌ آزاد کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دهمین نشست از سلسله نشست‌های علمی کرسی‌های نظریه‌پردازی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد.

در این نشست که به همت ستاد نهضت تولید علم و کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه‌های استان کرمان برگزار شد، محمدحسن قدیری ابیانه به عنوان صاحب‌نظر و مؤلف کتاب «کلیدهای پیشرفت» حضور پیدا کرده و پاسخگوی منتقدان حاضر در جلسه پیرامون کتاب ذکر شده بود.

وی با برشمردن مشکلات حاضر بر سر راه پیشرفت کشور معضل بیکاری را یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: در آینده چنانچه این مشکل حل نشود به مهم‌ترین تهدید اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیتی تبدیل و اقتدار ملی را تضعیف می‌کند.

فرهنگ عمومی اشتغال، توطئه‌های استکبار برای تضعیف فرهنگ کار، مطالبات مردمی و راهکارهای تحقق آنها، بحران در غرب، ابعاد تحریم‌ها، فشارها و فرصت‌های ایجاد شده که با استفاده از روش‌های علمی مدیریت استراتژیک استخراج شده بود از مطالب دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و نقد قرار گرفت.

در ادامه این جلسه مسعود پورکیانی، سید عبدالمجید جلائی و محسن زاینده‌رودی به عنوان منتقد دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را ارائه و پیرامون مطالب مطرح شده اظهار نظر کردند.

ارائه پاسخ قدیری‌ابیانه و جمع‌بندی مطالب توسط حجت‌الاسلام انصاریان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان آخرین مطالب ارائه شده در این نشست بود.

انتهای پیام/2446/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول