اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد

اجرای 400 طرح تحولی در آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: 400 طرح تحولی در آموزش و پرورش اجرایی شده است.

اجرای 400 طرح تحولی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از مربیان تربیتی در هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، اظهار کرد: سند تحول بنیادین گامی مهم در حوزه آموزش کشور است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله اجرای سند تحول بنیادین قرار داریم، افزود: سند تحول بنیادین اهداف آموزشی را تحقق خواهد بخشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به روند رو به رشد اجرای سند تحول بنیادین در کشور، اظهار داشت: مراحل مناسبی از اجرای این طرح در حال انجام است.

وی به مطالبات رهبر معظم انقلاب از آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: مقام معظم رهبری تاکید ویژه‏ای نسبت به تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش دارند.

نظری با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت اسلامی لازمه همیشگی جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اقدامات تربیتی در مدارس استان، یادآور شد: در جهت تحقق اهداف تربیتی اقدامات مناسبی در مدارس استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مربیان تربیتی نقش بارزی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان دارند، افزود: برای تحقق اهداف تربیتی باید مربیان با تجربه‏ای در حوزه تعلیم و تربیت پرورش داد.

* حضور حماسی مردم پیامی صریح برای دشمنان داشت

نظری به حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: حضور حماسی مردم پیامی روشن و صریح برای دشمنان ملت داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر شکست غرب در مقابل اراده ملت ایران، یادآور شد: دشمن در همه عرصه‏ها اسیر اراده ملت ایران شده است.

وی به اقدامات غرب بر علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن در حوزه نرم‏افزاری و سخت‏افزاری در مقابل ملت ایران شکست را پذیرفته است.

نظری به تحریم‏های غرب اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ملت ایران برای جدایی ملت و نظام تحریم‏های مختلفی را بر علیه کشور وضع کرده‌اند.

*200 نوع تحریم بر علیه ملت ایران وضع شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اذعان غرب به تحریم‏های مختلف بر علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: به اذعان خود دشمن بیش از 200 نوع تحریم بر علیه ملت ایران وضع شده است.

وی با تاکید بر نا‏‏امیدی دشمن در مقابل اراده مردم ایران، ابراز کرد: ملت ایران در سخت‏ترین شرایط در کنار نظام ایستاده است.

نظری به نقش آموزش و پرورش در فعالیت‏های فرهنگی اشاره کرد و گفت: مدیران و مربیان آموزشی نقش بارزی در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی دارند.

* معلمان بازوان قدرتمند در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تقدیر از عملکرد مربیان آموزشی استان زنجان، خاطرنشان کرد: معلمان آموزشی بازوان قدرتمند آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند.

وی اقدامات انجام شده در فعالیت‏های فرهنگی آموزش و پرورش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: باید برای تحقق اهداف تدوین شده تلاش بیشتری صورت گیرد.

این مراسم به همت آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان برگزار شد و با اجرای سرود آذری و مراسم پذیرایی ادامه یافت.

همچنین در پایان این مراسم از مربیان تربیتی در مدارس شهر زنجان تقدیر شد.

انتهای پیام/73002/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول