اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به بهانه روز امور تربیتی

سرخابی: تربیت اسلامی در رأس برنامه‏‏های سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: تربیت اسلامی بر مبنای آموزه‏های اسلام ناب محمدی (ص)، در رأس برنامه‏ریزی‏های سند بنیادین آموزش و پرورش است.

سرخابی: تربیت اسلامی در رأس برنامه‏‏های سند تحول بنیادین است

شهلا سرخابی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به هشتم اسفندماه و آغاز هفته تعلیم و تربیت اسلامی و روز امور تربیتی اظهار داشت: امور تربیتی شجره طیبه‏ای است که به پشتوانه اندیشه‏های رفیع و انسان‏ساز امام راحل، مقام معظم رهبری و همت بی‏بدیل دو شهید بزرگوار عرصه اخلاص و خدمت، شهیدان رجایی و باهنر در گستره بیکران آموزش و پرورش ایران رویید.

وی گفت: امروز برکات معنوی امور تربیتی، بر جان میلیون‏ها دانش‏آموز بوستان محبت و ایثار و جویندگان ارزش‏های دینی و انقلابی، شور و شعور بخشیده است.

سرخابی افزود: هفته تعلیم و تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصت مغتنمی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای بحث و تبادل نظر برای آسیب‏شناسی وضعیت موجود، راهکارهای بهبود و ارتقای امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد.

شناسایی و قدردانی از فعالان امور پرورشی و فرهنگی در فیروزکوه

معاون پرورشی و امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: در این راستا، برنامه‏هایی به منظور نکوداشت هفته تربیت اسلامی، تقویت و ترویج نهاد امور تربیتی در جامعه و شناسایی و قدردانی از فعالان امور پرورشی و فرهنگی در سطح شهرستان پیش‏بینی شده است.

سرخابی عنوان کرد: حضور در همایش «سپاس مربی» و تقدیر از مربیان پرورشی برتر شهرستان، حضور نمادین مسئولان در دبستان دخترانه «نجمه» و تقدیر از تمام فعالان عرصه تربیت از جمله این برنامه‏ها است.

دانش‏آموزان مدارس فیروزکوه برنامه‏های خودجوش اجرا می‏کنند

معاون پرورشی و امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه افزود: علاوه بر آن، دانش‏آموزان هر مدرسه به صورت خودجوش برنامه‏های خاصی برای تقدیر از مربیان تربیتی خود ارائه خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که کوشش برای ارج نهادن به ساختار نهاد و سازمانی به نام امور تربیتی در نظام آموزش و پرورش کشورمان بتواند زمینه‏های لازم برای رشد و ارتقای مؤلفه‏های تعلیم و تربیت اسلامی به‌ویژه افق‏های ترسیم شده در رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری را فراهم کند.

گفتنی است، به همین مناسبت امروز مدیر و معاون پرورشی و امور تربیتی اداره آموزش و پرورش و مربیان برتر پرورشی شهرستان فیروزکوه، در همایش «مشعل‏داران رسالت نبوی» در باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت تهران حضور یافتند.

انتهای پیام/2568/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول