اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی ماه سال جاری صورت گرفت

کاهش 8 درصدی تصادفات در جیرفت

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه جیرفت گفت: تصادفات در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در جیرفت هشت درصد کاهش داشته است.

کاهش 8 درصدی تصادفات در جیرفت

حسین مسکونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در یک حادثه تصادف طی سه روز گذشته محور جیرفت - بلوک بین یک موتورسیکلت و خودروی سواری رخ داد که سه نفر مجروح و دو نفر فوت شدند.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در دی ماه سال جاری افزود: هشت درصد تصادفات نسبت به سال گذشته در این ماه کاهش داشته و استقرار پلیس راه جنوب در بحث کاهش تصادفات سال جاری با حضور مداوم گشت‌ها و انجام عملیات‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

مسکونی تصریح کرد: با ایمن‌سازی محورها، فعال‌سازی گشت‌ها و پر کردن ساعات خلأ گشت‌ها در حوزه استحفاظی، تمهیدات و امکانات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه پلیس در ورودی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: ایستگاه پلیس راه باغعلی‌شیر دلفارد و ایستگاه پلیس در سه‌راهی فجر - عنبرآباد نیز راه‌اندازی شده است و راه‌اندازی یک پلیس راه عملیاتی در سه‌راهی دوساری در شورای ترافیک شهرستان تصویب شد.

فرمانده پلیس راه جیرفت گفت: اقدامات اولیه در راستای راه‌اندازی سیستم کنترل سرعت توسط دوربین‌های سرعت‌سنج در محور دلفارد را در دستور کار داریم که از سوی اداره کل راه و ترابری در حال انجام است.

مسکونی با اشاره به کسب رتبه فرمانده نمونه در همایش فرماندهان و رؤسای کلانتری و پاسگاه‌های سال جاری توسط فرمانده پلیس راه جیرفت اذعان داشت: برخورد بدون اغماض و قانونی و توقیف وسایل نقلیه متخلف باربری در فصل برداشت محصولات کشاورزی در حال اجرا است.

انتهای پیام/2655/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول