اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد

کاهش 20 درصدی تصادفات در خراسان‌‎رضوی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای امسال شاهد کاهش 20 درصدی تصادفات درون شهری و برون شهری در استان هستیم.

کاهش 20 درصدی تصادفات در خراسان‌‎رضوی

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد بهمن امیری‌مقدم در حاشیه برگزاری دومین روز از کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان خراسان ‌رضوی و به ویژه پایتخت معنوی ایران اسلامی باید بتواند در همه زمینه‌ها برای سایر استان‌های کشور نمونه و الگو باشد؛ در این کنگره باید مباحث فرهنگ‌سازی و آموزش نیز جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: رویکردی که بیمارستان رضوی در پیشگیری از وقوع تصادفات در پیش گرفته در کاهش آمار تصادفات و نیز تبیین راهکارهای پیشگیری مؤثر است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: باید موضوع سوانح بعد از وقوع تصادفات و انتقال مصدومان مورد توجه قرار گیرد که البته این موضوع خود یکی از محورهای مهم در کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها است.

وی تاکید کرد: با جمع‌بندی راهکارهای دیگر کشورهای جهان در مقوله پیشگیری از تصادفات و راهکارهای فعلی جمهوری اسلامی ایران، می‌توانیم به روش‌هایی مؤثر در این زمینه دست پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی افزود: باید باور داشت که در بحث کاهش تصادفات جاده‌ای، تلاش‌ها و اقدامات پلیس به تنهایی اثرگذار نیست و نیازمند حضور و فعالیت همه‌جانبه دستگاه‌های مرتبط هستیم؛ بنابراین در این راستا باید دستگاه‌های مختلف وظایف خود را شناخته و به آن عمل کنند نه اینکه وظایف را به پلیس محول کنند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول