اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز گذشته در چناران

تصادفات جاده‌ای در چناران 7 مجروح بر جای گذاشت

خبرگزاری فارس: روز گذشته بر اثر واژگونی دو خودرو و تصادف کمپرسی و سواری در چناران، 7 تن مجروح راهی بیمارستان شدند.

تصادفات جاده‌ای در چناران 7 مجروح بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی با یک دستگاه خودرو پیکان در گلبهار چهار سرنشین خودرو پیکان که همگی مرد بودند، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این در حالی است که بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 405 در جاده گلمکان نیز دو زن و یک مرد مجروح شدند و بلافاصله به بیمارستان منتقل و به وضعیت آنها رسیدگی شد.

همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده رضا آباد نیز دو سرنشین زن در این خودرو مجروح و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چناران در ارتباط با این حوادث در چناران ضمن ابراز تأسف از حوادث راهنمایی و رانندگی در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: بسیاری از این حوادث به سبب بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

وی با بیان این مطلب که تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است،‌ به تمامی رانندگان توصیه کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی خود و سرنشینان خودروی خود باشید.

عباس صارمی، فرمانده انتظامی بینالود در ادامه این خبر اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس بینالود سارق کابل‌های روستای حصار شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

وی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل از روستای حصار از توابع طرقبه ماموران تجسس پاسگاه حصار گلستان رسیدگی به این پرونده را در اولویت کار خود قرار دادند.

صارمی بیان کرد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی‌ صحنه‌های سرقت و سوابق مجرمان سابقه‌دار به سرنخ‌های مهمی دست پیدا کردند.

فرمانده انتظامی بینالود عنوان کرد: با کنترل شبانه‌روزی مناطق جرم‌خیز موفق به شناسایی محل اختفای متهم در یکی از گلخانه‌های بینالود شدیم و ماموران در اقدامی ضربتی این پاتوق را تحت محاصره درآورده و سارق را که قصد فرار داشت دستگیر و در راستای بررسی بیشتر به پاسگاه منتقل کردند.

وی در ادامه افزود: متهم که علی 31 ساله نام داشت در بازجویی‌های خود ابتدا منکر هرگونه جرمی شده که در مواجهه با ادله محکم پلیس لب به اعتراف گشود و ضمن اعتراف 7 فقره سرقت انگیزه خود را تهیه هزینه مواد مخدر اعلام کرد، متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول