اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه آستارا ـ اردبیل:

کاهش 64 درصدی تصادفات فوتی در محور آستارا ـ اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه آستارا ـ اردبیل از کاهش 64 درصدی تصادفات منجر به فوت در محور کوهستانی و صعب‌العبور آستارا ـ اردبیل خبر داد.

کاهش 64 درصدی تصادفات فوتی در محور آستارا ـ اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت فتاحی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات ترددی در محور آستارا – اردبیل اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون در این محور زیبا، پرجاذبه، اما پر پیچ و خم 9 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که حدود 25 نفر بوده، 64 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در بخش حمل و نقل عمومی نیز کمترین تصادفات را در این محور شاهد بودیم، به طوری که اغلب رانندگان سعی کردند در گذر از این محور، مقررات ایمنی و رفت و آمد را رعایت کرده و در وضعیت مطلوب از بروز تصادفات جلوگیری کنند.

فتاحی خاطرنشان کرد: ما از لحاظ کاهش تصادفات در محور اردبیل – آستارا توانسته‌ایم، رتبه اول را در تمامی محورها به خود اختصاص دهیم و توانستیم حتی بالاتر از شاخص‌های کشوری و استانی به کاهش تصادفات در این محور کمک کنیم.

این مسئول تصریح کرد: البته ما در مقطعی سعی کردیم با مسدودسازی نقاط حادثه‌خیز نسبت به اصلاح و برطرف کردن آن در تلاقی و تقاطع ورودی روستاها اقداماتی را انجام دهیم که قطعاً احداث پل غیرهمسطح نمین به کاهش این تصادفات در آینده نیز کمک می‌کند.

وی، پیشگیری از تصادفات مرگبار جاده‌ها را ضروری خواند و ابراز داشت: ما با تأمین اعتبار مناسب سه نقطه حادثه‌خیز دیگر را نیز شناسایی کردیم که نسبت به برطرف کردن معایب این منطقه اقدامات اساسی را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده پلیس راه آستارا – اردبیل از نصب علائم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر با هدف کنترل سرعت و جلوگیری از تصادفات احتمالی خبر داد و گفت:‌ آمادگی کامل داریم تا در قالب طرح نوروزی پلیس بتوانیم، برنامه‌ریزی‌های خود را در حوزه نظارتی و کنترلی افزایش داده و یک ضریب ایمنی را در جاده اردبیل – آستارا فراهم آوریم تا تصادفات به کمتر از رقم یاد شده نیز برسد.

فتاحی، کاهش تصادفات را در راستای ارتقای ایمنی در عبور و مرور و تردد خودروها در جاده‌های اصلی و فرعی اعلام کرد و بیان داشت:‌ قطعاً در این مسیر برخی پیشنهادات اصلاحی نیز در دستورکار قرار گرفته است.

انتهای پیام/62003/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول