اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه استان اردبیل با اظهار تاسف اعلام کرد

انتقال اجساد تصادفات با وانت‌بار

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: انتقال اجساد تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی آن هم با وانت‌بار به دلیل بی‌توجهی سایر دستگاه‌ها شاهکاری است که در اردبیل صورت می‌گیرد.

انتقال اجساد تصادفات با وانت‌بار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معراج ظهیری صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما بیش از 17 مورد برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات مطلوب در ایام تعطیلات نوروزی برای همشهریان در نظر گرفتیم که امیدواریم با ارائه آنها بتوانیم بخش عظیمی از رضایت‌مندی مردم را فراهم آوریم.

وی حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی استانداری در قالب طرح‌های نوروزی و زمستانی پلیس راه را یادآور شد و افزود: انتظار داشتیم در اجرای طرح زمستانی حداقل مسئولان استانی حالی از ما می‌پرسیدند و ما را تشویق به ارائه خدمات مطلوب‌تر می‌کردند که در این زمینه حرکت خاصی را مشاهده نکردیم.

این مسئول بیان داشت: امسال نیز با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه‌ راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، پلیس طرح نوروزی خود را از 25 اسفند ماه آغاز می‌کند که انتظار داریم بخشی از خودروها و تجهیزات مورد نیازمان به همراه سوخت مورد نیاز خودروها از طریق دستگاه‌های دیگر تامین شود تا در این زمینه با ناهماهنگی‌هایی روبرو نشویم.

ظهیری ورود بیش از 2 میلیون گردشگر در ایام تعطیلات نوروزی و 4 تا 5 میلیون گردشگر در سایر ایام را به استان اردبیل یک ظرفیت ممتاز و نیازمند هماهنگی بیشتر در ارائه سرویس مطلوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم همچون سال‌های گذشته استانداری در تامین بخشی از خودروها و حمل و نقل در تامین سوخت مورد نیاز یاریگر ما باشد تا در این باب با معضلاتی روبرو نشویم.

وی به ضرورت بهبود و مرمت نقاط حادثه‌خیز و نصب تابلوها و همچنین علایم هشدار دهنده در این مناطق اشاره کرد و افزود: یکی از گله‌مندی‌های ما مربوط به بلاتکلیف ماندن اجساد ناشی از تصادفات است که ساعت‌ها جسد بر زمین می‌ماند و اورژانس و همچنین هلال احمر توجهی به انتقال اجساد ندارد و ما مجبور می‌شویم در نهایت بی‌حرمتی اجساد را از طریق وانت‌بارها به مراکز مورد نظر انتقال دهیم.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل ابراز داشت: برای ما عیب است دستگاه‌های متولی که در قانون نیز وظایف خطیر آنها ذکر شده در این کار قصور و کوتاهی کنند که امیدواریم دیگر شاهد صحنه‌های دلخراش و صحنه‌های تاسف‌بار در این زمینه نباشیم.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول