اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

اورژانس در انتقال اجساد تعلل نکند / ممنوعیت مسافرگیری در خارج از ترمینال

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: در قانون، انتقال اجساد از محل حادثه بر عهده اورژانس و یا هلال احمر گذاشته شده که نباید این دستگاه‌ها در انتقال اجساد تعلل یا تاخیری به وجود آورند.

اورژانس در انتقال اجساد تعلل نکند / ممنوعیت مسافرگیری در خارج از ترمینال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان صبح امروز در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در محل استانداری اردبیل اظهار داشت: اگر تا جلسه آینده اورژانس و هلال احمر در این زمینه به وظیفه خود عمل نکند، قطعاً با چنین دستگاه‌هایی بعد از گزارش‌دهی متقن برخورد خواهیم کرد و از آنها انتظار داریم با توجه به گله‌مندی‌های صورت گرفته در جلسات اخیر در زمینه انتقال اجساد از محل حادثه ترتیب اثر دهند.

وی در ادامه سخنان خود اهمیت مسافرگیری در داخل ترمینال‌ها و ممانعت از مسافرگیری در خیابان‌ها و میادین مختلف شهر را ضروری اعلام کرد و گفت: امیدواریم با پیش‌ فروش اینترنتی بلیت و همچنین به شکل حضوری از ایجاد بازار سیاه و مسایل تنشی در امر مسافرگیری اقدامات مثبت و سازنده انجام شود تا رانندگان نیز بتوانند با خیال راحت به سفرهای خود بپردازند.

میرجعفریان با بیان اینکه در فضای داخلی ترمینال باید این مسافرگیری‌ها انجام شده و هیچ کس به خود جرات ندهد تا خارج از این محیط حرکت خاصی را انجام داده و بی‌نظمی را سبب شود، ابراز داشت: ضرورت دارد نظارت‌ها و کنترل‌ها به صورت تصادفی از شرکت‌های مختلف صورت بگیرد تا در صدور بلیت و رعایت نرخ تعیین شده رصد دقیق و کنترل کافی انجام شود تا نارضایتی‌ را در بین مسافران و گردشگران نوروزی شاهد نباشیم.

وی ضرورت به کارگیری لوازم ایمنی در داخل اتوبوس‌ها با همکاری پایانه‌ها و پلیس راه را یادآور شد و گفت: یکی از مسایلی که ما به جد بر آن تاکید داریم، برخورد مناسب پلیس با گردشگران و مسافرانی است که وارد شهر اردبیل شده و یا از سایر شهرهای استان بازدید می‌کنند که ذهنیت‌های بد باید در این زمینه پاک شده و یک حرکت و رفتار انسانی را همراه با رعایت ادب و معرفت شاهد باشیم چرا که با جریمه کردن صرف مشکلات و بسیاری از نارسایی‌ها برطرف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون عمرانی استاندار اردبیل برخوردهای مناسب را تاثیرگذار در روحیه گردشگر و مسافر اعلام کرد و اظهار داشت: در داخل شهر نیز انتظار می‌رود در کنار اعمال قانون رفتار شایسته و در خور ادب و احترام را از عوامل پلیس شاهد باشیم تا گردشگر با پذیرفتن خطا و گناه خود، راغب به رعایت قوانین و مقررات با شکل اصلاحی باشد.

انتهای پیام/62001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول