اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره از 15 تا 25 اسفند در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره از برگزاری نمایشگاه بهاره از 15 تا 25 اسفند در خرم‌دره خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بهاره از 15 تا 25 اسفند در خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر تلاش مسئولان برای کسب رضایت مردم اظهار داشت: رضایت مردم برای ما اولویت است و باید برای دستیابی به این مهم همه تلاش خود را به کار بگیریم.

وی افزود: مردم ولی نعمت‌های ما هستند و رضایت مردم برای ما مهم است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌ها در ایام نوروز ارزیابی خواهد شد، گفت: شهرداری باید نسبت به توجیه مجموعه خود تاکید داشته و نسبت به جمع‌آوری نخاله‌ها نیز اقدام لازم را انجام دهد.

وی از برگزاری نمایشگاه بهاره از پانزدهم تا بیست و پنجم اسفند ماه سال‌جاری در خرم‌دره خبر داد و عنوان داشت: در ساعت 9 صبح پانزدهم اسفند ماه برنامه افتتاحیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

نوری‌پور از اختصاص دادن یک غرفه در نمایشگاه بهاره برای نمایش کالاهای قاچاق کشف شده خبر داد و گفت:‌ مردم گاهی اوقات اصل را از فرع تشخیص نداده و ممکن است کالای قاچاق را با اصل آن اشتباه گرفته و خریداری کنند.

وی افزود: در این زمینه با اختصاص دادن این غرفه به کالای قاچاق، مردم را نسبت به این موضوع آگاه می‌کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه به طور حتم نمایشگاه بهاره به مدت دو روز تمدید خواهد شد، ابراز داشت: باید فرصت را به افراد سودجو برای ایجاد نابسامانی در بازار ندهیم.

وی با بیان اینکه باید کارگروهی با مدیریت شورای تامین شهرستان خرم‌دره کار تنظیم بازار را رصد کند، گفت: باید از ظرفیت واحدهای صنعتی و تولیدی برای عرضه مستقیم کالاها در نمایشگاه بهاره استفاده کرد.

نوری‌پور افزود: ما برای واحدهای تولیدی چیزی کم نگذاشته‌ایم و حمایت‌های لازم را در زمینه تسهیلات و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی داشته‌ایم.

وی با اشاره به موضوع ذخیره‌سازی اقلام مورد نیاز مردم گفت: در صورت نیاز به ذخیره‌سازی، همه انبارهای خصوصی و دولتی موظف به همکاری در این زمینه هستند.

انتهای پیام/73001/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول