اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

16 تا 25 اسفندماه صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه بهاره در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از برگزاری نمایشگاه بهاره از 16 تا 25 اسفند‌ماه در استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بهاره در همدان

سعید سیاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نزدیک بودن سال نو اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در راستای تنظیم بازار با برگزاری نمایشگاه بهاره و همچنین عرضه مواد پروتئینی و میوه شب عید با قیمت مصوب فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به تقویت نظارت در این ایام در بازار گفت: با نظارت ویژه‌ای که توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجمع امور صنفی صورت می‌گیرد فضای آرام و بی‌دغدغه‌ای را برای مردم مهیا خواهیم کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از برگزاری نمایشگاه بهاره در همدان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از تاریخ 16 تا 25 اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی همدان برای عرضه مایحتاج و کالاهای اساسی مردم دایر می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه انواع اقلام مورد نیاز شامل مواد غذایی، پروتئینی، برنج، روغن و برخی لوازم مورد نیاز با تخفیف 15 تا 20 درصدی ارائه می‌شود.

سیاری تصریح کرد: در شهرستان‌های استان نیز به تناسب شرایط و موقعیت‌های پیش رو نسبت به برگزاری نمایشگاه بهاره در اسفندماه اقدام می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی مردم نداریم، خاطرنشان کرد: میوه ویژه شب عید شامل سیب و پرتقال نیز خریداری شده است و به میزان کافی وجود دارد که در ایام پایانی سال در سطح بازار توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اضافه کرد: میزان میوه خریداری شده برای ایام عید نسبت به سال گذشته چه از نظر کمیت و چه از نظر کیفیت افزایش دارد.

وی گفت: شهروندان در صورت بروز هر گونه تخلف در گرانفروشی و یا کم‌فروشی می‌توانند مراتب شکایات خود را با تلفن 124 به سازمان منعکس کنند تا با معرفی واحد متخلف به تعزیرات برخورد قانونی با آن صورت گیرد.

سیاری در مورد قیمت آجیل و خشکبار در همدان خاطرنشان کرد: کاهش قیمت این اقلام نیز در دستور کار است و از آنجا که قیمت آن یک بحث کشوری است باید منتظر تغییر قیمت در سطح کشور بود.

وی در پایان تأکید کرد: با توجه به جلساتی که در روزهای اخیر در مرکز داشتیم، قول مساعد برای کاهش قیمت آجیل و خشکبار داده شده است.

انتهای پیام/89002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول