اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی نوشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان در نوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان نوشهر از ایجاد و برپایی نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان در نوشهر در سال آینده خبر داد.

برپایی نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان در نوشهر

علیرضا همتی در حاشیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر از ایجاد و برپایی نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان در نوشهر در سال آینده خبر داد و گفت: این نمایشگاه یکی از لازمه‌هایی بود که باید برگزار می‌شد و هدف آن نیز آشنایی با تازه‌ترین توانمندی‌ها و دستاوردهای جدید صنعت ساختمان و توانایی مهندسین به عنوان محور اصلی برگزاری این نمایشگاه در نوشهر محسوب می‌شود تا با شکوفایی آن گام‌های بلند و بیشتری در راستای عمران و آبادانی شهرستان و استان مازندران برداشته شود.

وی افزود: در این نمایشگاه جدیدترین مصالح ساختمانی، کاربردهای انرژی خورشید، سیستم‌های کنترل هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، سلول‌های خورشیدی و مواد افزودنی بتن و بی ام اس و توانمندی‌های قالب‌های لغزنده در معرض دید بازدیدکنندگان عموم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برپایی انواع پانل تخصصی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی و همچنین روش‌های بازاریابی، تکنولوژی چگونگی فروش و کاربردهای حرفه‌ای 3Dmax، فناوری اطلاعات در ساختمان و تکنولوژی دکوراسیون داخلی و مصالح نما و انیمیشن و مدل سازمانی از دیگر قسمت‌های نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان کشور در نوشهر است.

همتی اظهار داشت: کشف و شناخت استعدادها و توانایی‌های فعالان عرصه مهندسی در ارتباط با ساخت‌و سازها و عمران از دغدغه‌ها و برنامه‌های این نمایشگاه است تا بتوان از آخرین دستاوردهای مهندسی ساختمان و امکانات و اطلاعات فنی عرضه شده در این نمایشگاه با موضوعات مختلف علمی و پژوهشی و آزمایشگاهی بهره‌مند شد.

وی به نقش کاربرد مصالح بومی، طراحی و احداث ساختمان با معماری بومی و محلی را از چشم‌انداز نزدیک دراین نمایشگاه دانست و اظهار کرد: زیباشناختی در معماری شهری در سایه تعامل نظام مهندسی و دستگاه‌های اجرایی و مردم به دست می‌آید.

مسئول نخستین نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان از ایجاد و برپایی نمایشگاه مجازی صنعت ساختمان در سال آینده خبر داد و افزود: در سال آینده نمایشگاه توانمندی‌های مهندسی و صنعت ساختمان همزمان با فضای فیزیکی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول