اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر خبر داد

ارائه خدماتی در فضای مجازی برای دانشجویان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر گفت: خدمات ارائه شده به دانشجویان در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

ارائه خدماتی در فضای مجازی برای دانشجویان

سید رامین غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: طرح ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان از طریق سایت اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این طرح در راستای استفاده بهینه و هر چه بیشتر از فضای مجازی و با هدف ارائه خدمات آموزشی و اطلاع رسانی وسیع و دقیق‌تر به دانشجویان است.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین‌شهر افزود: این طرح در راستای ارتقای طرح تکریم ارباب رجوع با تلاش و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش دانشگاه پیام نور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی در همه موضوعات و سطوح و رشته‌های آموزشی به ویژه آشنایی با مسائل آموزشی، برنامه‌ریزی درسی، بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها، راهنمای استفاده از سیستم گلستان از اجرای اهداف این طرح است.

غفاری تصریح کرد: دانشجویان پس از بهره‌برداری اطلاعات لازم می‌توانند درخواست‌های خود را در زمینه‌های گواهی اشتغال به تحصیل، میهمانی و حضور در کلاس، انتقال، نظام وظیفه، تطبیق واحد، انصراف از تحصیل، ثبت و اعتراض به نمره، تغییر رشته برای بررسی و اقدام برای کارشناسان در هر زمان از شبانه روز ارسال کنند.

وی با اشاره به هدفمند بودن این خدمات بیان کرد: قابل دسترس بودن اطلاعات و خدمات سیستم برای مخاطبان در فضای مجازی موجب جلوگیری از ائتلاف وقت، عدم مراجعات مکرر، تسریع در انجام امورات و توجه به خواسته‌های دانشجویان می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور شاهین شهر اضافه کرد: انتظار داریم این طرح راهگشای مشکلات مختلف دانشجویان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات قابل قبول و موفق برای آنان باشد.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول