اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس فتا استان البرز:

رمال مجازی دستگیر و روانه زندان شد

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس فتا استان البرز از دستگیری رمال مجازی در استان البرز خبر داد.

رمال مجازی دستگیر و روانه زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه پلیس البرز، یزدان نیکنام اظهار داشت: زن رمالی که با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی در فضای مجازی اقدام به تبلیغات گسترده درباره فالگیری و رمالی می‌کرد از سوی مأموران پلیس فتا استان البرز دستگیر و روانه زندان شد.

وی ادامه داد: در پی رصد سایت‌ها در فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا استان البرز و مشاهده دو وبلاگ که اقدام به تبلیغات گسترده در زمینه فالگیری و رمالی می‌کردند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مسئول گفت: ماموران با بررسی‌های فنی و اقدامات اطلاعاتی آدرس گرداننده سایت مورد نظر واقع در محدوده استان البرز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به آدرس مورد نظر اعزام اما با مراجعه ماموران به محل مورد نظر مشخص شد که آدرس غیر واقعی بوده است.

نیکنام اظهار داشت: ماموران مرحله به مرحله تحقیقات خود را تا شناسایی آدرس دقیق متهم ادامه دادند تا این که محل زندگی این زن به نام «اعظم –س» واقع در مشکین دشت کرج شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به همراه یک دستگاه کیس مانیتور و ابزارآلات فالگیری و رمالی به پلیس فتا منتقل شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه، منکر هرگونه جرمی شد اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کرده و گفت که حدود دو سال است که در امر فالگیری مشغول به فعالیت می‌باشد و به صورت تلفنی و حضوری برای افراد مختلف اقدام به فالگیری می‌کند و اخیراً نیز از طریق سایت فوق اقدام به تبلیغات گسترده در این خصوص می‌کرده و مشتریان فراوانی دارد.

سرپرست پلیس فتا استان البرز در ادامه اعترافات متهم گفت: این فرد با دریافت مبلغ 80 تا 100 هزار ریال از هر مشتری در قبال گرفتن فال قهوه تنها تفکرات و تخیلات ذهنی خود را به آنها القاء و از این طریق اقدام به فریب و کلاهبرداری از مشتریان خود می‌کرد.

متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2302/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول