اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخالف تخلیه هیجان جوانان نیستیم

احمدی مقدم: با اوباش‌گری برخوردی قاطع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حوادث چهارشنبه پایانی سال گفت: در این مناسبت با خطرآفرینان و ایجادکنندگان مزاحمت برای مردم و اوباش‌گری و رفتارهای ناپسند و تجمع‌ها برخورد می‌کنیم.

احمدی مقدم: با اوباش‌گری برخوردی قاطع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، اسماعیل احمدی مقدم در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی در ادامه سخنانش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی انتظامی در آستانه نوروز با پیش بینی‌های مختلفی که داشته تلاش کرده است امنیت تردد و اقامت مهمانان نوروزی را در مناطق مختلف استان تامین کند.

وی افزود: همه تلاش نیروی انتظامی فراهم آوردن سفر و اقامت خوشی برای مردم استان خوزستان و مسافران و مهمانان سفر کرده به این منطقه است تا امسال بهترین نوروز را پیش‌رو داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با آیین‌های چهارشنبه آخر سال خاطرنشان کرد: با تخلیه هیجان جوانان و نوجوانان مخالف نیستیم ولی نمی‌توان اجازه داد این روز بهانه‌ای برای آشوب و برهم زدن امنیت اجتماعی خانواده‌ها و مردم شود.

وی اضافه کرد: برابر وظیفه‌ای که برای تامین امنیت عمومی داریم، در این مناسبت با خطرآفرینان و ایجادکنندگان مزاحمت برای مردم و اوباش‌گری و رفتارهای ناپسند و تجمع‌ها برخورد می‌کنیم.

احمدی‌مقدم خطاب به خانواده‌ها تصریح کرد: در صورت تمایل به بیرون رفتن از خانه و تفریح در این روز از ساعات اولیه شب فرزندان نوجوان خود را همراهی کنند و حتما بر استفاده آنان از وسایل کم خطر نظارت کنند و با اتخاذ اقدام‌های احتیاطی و مراقبتی از بروز حوادث ناگوار در این روز پیشگیری شود.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول