اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان:

دانش اجتماعی سبب ارتقای امنیت جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: دانش اجتماعی امنیت جامعه را ارتقا می‌دهد.

دانش اجتماعی سبب ارتقای امنیت جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدابراهیم نوروزیان عصر امروز در نشست اطلاع‌رسانی پلیس گیلان ارتقای امنیت اجتماعی را در گرو ارتقای دانش اجتماعی دانست و اظهار کرد: هوشیاری و آگاهی موجب از بین رفتن ناهنجاری و ناامنی در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه وقتی که جامعه پذیرای ناهنجاری نباشد، ناامنی نیز وجود نخواهد داشت، بیان کرد: عوارض ناهنجاری را باید بیش از پیش و با استفاده از روش جدید برای مردم تشریح کرد.

این مسئول با تصریح بر اینکه ارتقای امنیت اجتماعی را باید به حرکت خودجوش اجتماعی تبدیل کرد، افزود: باید احساس مسئولیت همگانی را در جامعه ارتقا دهیم.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه سنگین ارتقای امنیت اجتماعی را پلیس به تنهایی عهده‌دار نخواهد بود و هر کس باید در حد توان خود در این زمینه نقش‌آفرین باشد.

نوروزیان، ادبیات درست در زمینه اطلاع‌رسانی را مهم دانست و از اشخاص و سازمان‌های دست‌اندرکار خواست که زمینه احساس مسئولیت همگانی را بیش از پیش فراهم کنند.

وی انعکاس گزارش به‌موقع و مستند را برای سمت‌دهی ارتقای دانش اجتماعی تأثیرگذار خواند و از پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان خواست تا تعامل خود را با اصحاب رسانه بیشتر کنند.

انتهای پیام/2300/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول