اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد:

آموزش و پرورش به دغدغه‌های خانواده‌‌ها پایان دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لامرد گفت: آموزش و پرورش می‌تواند به بسیاری از دغدغه‌های خانواده‌‌ها به خوبی پایان دهد.

آموزش و پرورش به دغدغه‌های خانواده‌‌ها پایان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان لامرد صبح امروز با حضور امام جمعه این شهر در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش لامرد برگزار شد.

در این جلسه مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد در سخنانی به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت هوشمندسازی در مدارس پرداخت و اظهار داشت: با مشارکت اولیا و مربیان و دانش‌آموزان در بسیاری از مدارس این شهرستان هوشنمدسازی کلاس‌های درس به صورت کامل انجام شده است.

ابراهیم صفری افزود: مشارکت اولیا و مربیان در این زمینه تاکنون بالغ بر 100 میلیون تومان بوده است.

وی از برگزاری مراسم تقدیر از اولیا و مربیان در ‌آینده نزدیک خبر داد و گفت: در مراسمی ویژه و با حضور مسئولان ارشد شهرستان لامرد از مشارکت اولیا و مربیانی که در زمینه هوشمندسازی مدارس تلاش فراوان کرده‌اند، تجلیل می‌شود.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سید علی اصغر هاشمی شهیدی امام جمعه لامرد خطاب به معلمان ابراز داشت: وظیفه تعلیم و تربیت اسلامی بسیار سنگین و حساس است و اگر ارزش کار ارزشمند خود را بدانیم می‌توانیم بهترین استفاده را از راه تعلیم و تربیت ببریم.

فرماندار لامرد نیز با بیان اینکه آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد بعد از خانواده است، بیان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند به بسیاری از دغدغه‌های خانواده‌‌ها به خوبی  پایان دهد.

محمود صفری ادامه داد: باید مشکلات آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی در مورد هوشنمدسازی بسیاری از مدارس در شهرستان لامرد ابراز داشت: مصمم هستیم که هوشمندسازی بسیاری دیگر از مدارس این شهرستان، در اسرع وقت انجام شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان لامرد به برگزاری مسابقات قرآن کریم مناطق جنوب فارس به میزبانی این شهرستان در فروردین ماه 92 اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری باشکوه این مسابقات بسیار مهم و حساس بوده چراکه قرآن کریم سرمنشا تمام خوبی‌ها است.

صفری اضافه کرد: باید تمام ادارات و نهادهای دولتی مستقر در شهرستان لامرد به منظور برگزاری باشکوه هر چه بهتر مسابقات قرآن کریم تلاش و همکاری کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان لامرد به بیان نظرات و انتقادات خود در زمینه‌های آموزشی و پرورشی پرداختند.

انتهای پیام/2448/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول