اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 12 ساعت

کودک خردسال 4 ساله توسط هلال‌احمر نیکشهر نجات یافت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: کودک خردسال چهار ساله‌ای که مفقود شده بود پس از 12 ساعت توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر نیکشهر نجات یافت.

کودک خردسال 4 ساله توسط هلال‌احمر نیکشهر نجات یافت

رسول راشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در بارندگی‌های رگباری در شهرستان نیکشهر، دو خانواده که برای تفریح به روستای «تاروان» از توابع دهستان چاهان بخش مرکزی رفته بودند به علت نابسامانی شرایط جوی کودک چهار ساله‌ای را گم کردند و به امید وجود این کودک در خودروی دیگر سریعاً به شهرستان نیکشهر بازگشتند، اما پس از رسیدن به مقصد متوجه عدم حضور کودک چهار ساله به نام «راضیه» شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله خانواده‌ این کودک به منطقه خود بازگشتند، اما به علت تاریکی هوا و بدی شرایط جوی متأسفانه موفق به یافتن کودک خود نشدند.

مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در همین ارتباط در ساعت 7 شب در تماس با جمعیت هلال‌احمر تعداد 22 نفر از امدادگران، رئیس شعبه و مسئولان امداد و نجات شهرستان نیکشهر و سه خودروی نجات شبانه بدون فوت زمان از راه بیراهه به منطقه مورد نظر مراجعه کردند که پس از 12 ساعت گشت و جستجو در ساعت 10 صبح امروز در روستای دیگری از بخش چاهان کودک پیدا شد.

راشکی تصریح کرد: کودک خردسال در حالی که کفش‌هایش به دستش بود و از تورم شدید پاها رنج می‌برد، پیدا و به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی، خانواده‌ها در حالی که از یافتن و حیات فرزندشان به شدت ناامید شده بودند به صورت ناباورانه از دیدن کودک خوشحال شدند و با چشمانی اشک‌آلود از رئیس شعبه و امدادگران تشکر کردند.

انتهای پیام/75002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول