اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد

اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط هلال احمر/ ضرورت راه‌اندازی پایگاه جاده‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح فرشتگان رحمت در آستانه سال جدید برای تامین سبدهای عیدانه نیازمندان اجرا می‌شود.

اجرای طرح فرشتگان رحمت توسط هلال احمر/ ضرورت راه‌اندازی پایگاه جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، فرحناز رافع صبح امروز در نخستین همایش استانی وقف احسان ماندگار جمعیت هلال احمر مازندران در سالن هلال احمر اظهار داشت: سازمان داوطلبان یکی از سازمان‌های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر است که برای انجام کارهای داوطلبانه بدون چشم‌داشت به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه جامع هدف سازمان از زنان سرپرست خانوار به نیازمندان ارتقاء یافت، گفت: به دلیل تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که در حال حاضر وجود دارد با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر دستگیری نیازمندان و کاهش فشارهای موجود، زنان بی‌سرپرست یا بدسرپرستی که توسط هیچ نهاد، ارگان و سازمان خیریه‌ای حمایت نمی‌شوند در پوشش طرح فرشتگان رحمت قرار می‌گیرند.

این مسئول افزود: وقف هدیه‌ای است به خداوند که هیچ چیزی با آن قابل مقایسه نیست زیرا در بالاترین مرحله انفاق قرار دارد.

رافع تصریح کرد: برای خدمت بهتر یکی از مهم‌ترین وظایف ما احیاء و ترویج فرهنگ وقف است، وجود واقفان خیری که به تأسی از تعالیم الهی در مسیر الهی به سمت عمل حسنه وقف قدم برمی‌دارند، سبب بالندگی و سرافرازی است.

این مسئول راه‌اندازی پایگاه جاده‌ای و احداث درمانگاه را از مهم‌ترین نیازهای هلال‌احمر دانست و اذعان داشت: مردم ایران با وقف آشنا بوده و نیازسنجی می‌کنند پس در سازمان‌های داوطلبان سعی داریم مشارکت افراد را در زمینه اجتماعی برحسب نیاز جامعه ارتقاء ببخشیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انتظار ما از واقفان این بخش ترویج، احیاء فرهنگ وقف و مشارکت در طرح فرشتگان رحمت در آستانه سال جدید برای تامین سبدهای عیدانه نیازمندان است.

این مسئول افزود: افراد نیازمند به ویژه بیماران صعب‌العلاج در جامعه هدف قرار دارند که در بین آنها اساتید، کارمندان، تجار و اقشار متمکنی وجود دارند که به دلیل هزینه سنگین درمان به مرحله نیازمندی رسیدند که ما با حفظ احترام و ناشناس ماندن نام آنها کمک‌های خیران را جمع‌آوری و به صورت سبد حمایتی در اختیار آنها قرار می‌دهیم. 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: امیدواریم طرح فرشتگان رحمت که برای نخستین بار در بابل برگزار می‌شود مورد حمایت خیران قرار گیرد تا در آستانه سال جدید شاهد شادی همه اقشار جامعه باشیم.

انتهای پیام/86009/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول