اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

ارسال 9000 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: 9 هزار و 227 فقره پرونده تخلف و قاچاق به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان ارسال شده است.

ارسال 9000 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا عزیزپور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: برای بیش از 9 هزار فقره پرونده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان رای صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه برخورد با نانوایان متخلف در یک روز کاری 45 فقره پرونده تخلف نانوایان به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیده است، خاطرنشان کرد: برخی از نانوایی‎ها تعطیل شده است.

*اقدام برخی نانوایی‏های زنجان تهدید بهداشت عمومی بود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه اقدام برخی از نانوایی‏ها تهدید علیه بهداشت عمومی بوده است، در آینده‏ای نزدیک برای آنها حبس نیز در نظر گرفته می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان در زمینه همکاری با اصناف و اتحادیه‏های مختلف اعلام آمادگی می‏کند، اضافه کرد: کارمندان این اداره کل به صورت شبانه‏روزی فعالیت می‏کنند.

*تعطیلی قصابی‏های متخلف در زنجان

عزیز پور با تاکید بر اینکه تاکنون در زمینه تخلفات قصابان استان زنجان هیچ پرونده‏ای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان نرسیده است، ادامه داد: اگر پرونده‏ای در این زمینه دریافت شود حکم تعطیلی آن را صادر و پروانه کسب را لغو می‏کنیم.

*رسیدگی به 39 پرونده ملی در تعزیرات زنجان

وی با اشاره به اینکه مجمع امور صنفی استان زنجان در یک روز کاری پرونده 2 هزار و 176 واحد صنفی بدون پروانه را به اداره کل تعزیرات فرستاده است، یادآور شد: 39 فقره پرونده ملی نیز با مبلغ بیش از 309 میلیارد ریال در استان رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه یک پرونده سوخت که خارج از شبکه سوخت عرضه می‏شده است در استان زنجان رسیدگی شد، افزود: علاوه‏ بر ضبط کالا عاملین بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

وی با بیان اینکه قاچاق داروهایی که به عنوان مواد اولیه تولید شیشه استفاده می‏شود به عنوان پدیده جدیدی مشاهده می‏شود، تصریح کرد: پرونده‏ایی در این زمینه در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است.

عزیزپور با بیان اینکه پرونده میوه شب عید سال گذشته در شعبه تجدید نظر تایید شده است، افزود: برای این پرونده نیز بیش از 5 میلیارد ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شده است.

*کشف انبار بزرگ از احتکار روغن موتور در ابهر

وی از کشف انبار بزرگی در شهرستان ابهر خبر داد که روغن موتور در آن احتکار شده بود و ادامه داد: این روغن‏ها در بازار توزیع می‏شود.

انتهای پیام/73006/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول