اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته اول ایران

گسترش فولاد و شهرداری تبریز میزبان؛ ماشین‌سازی مهمان

خبرگزاری فارس: رقابت‌های لیگ دسته اول ایران در هفته بیست و یکم پیگیری شده و تیم‌های گسترش فولاد و شهرداری در خانه بازی داشته و ماشین‌سازی مهمان است.

گسترش فولاد و شهرداری تبریز میزبان؛ ماشین‌سازی مهمان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور و در گروه یک گسترش فولاد تبریز در تبریز از نفت مسجد سلیمان پذیرایی خواهد کرد و ماشین‌سازی تبریز در گرگان مهمان اتکا این شهر خواهد بود.

گسترش فولاد تبریز از ساعت 15 و در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز از نفت مسجد سلیمان تیم رده سوم جدول میزبانی خواهد کرد گسترش فولاد تبریز که با 42 امتیاز به صدر جدول گروه خود تکیه زده در دیدار دور رفت خود در مسجد سلیمان با تساوی 2 بر 2 از زمین بازی خارج شده بود و در دیدار برگشت به دنبال سه امتیاز بازی هست تا بتواند صدرنشینی خود را تثبیت کند.

از طرف دیگر نفت مسجد سلیمان نیز با تلاش برای کسب سه امتیاز این بازی، نمی‌خواهد از کورس مدعیان صعود عقب بماند.

گسترش فولاد هفته گذشته در اهواز یک بر صفر استقلال این شهر را شکست داده و نفت مسجد سلیمان برابرمهمانش سنگ آهن بافق یزد با نتیجه 3 بر 3 متوقف شده بود.

ماشین‌سازی تبریز نیز که با 12 امتیاز مدعی اول سقوط به دسته دو  است در گرگان و از ساعت 14.30  مقابل اتکا این شهر به میدان خواهد رفت تا شاید با پیروزی در این دیدار بخت‌های اندک  ماندن در لیگ یک را تقویت کند.

دیدار رفت دو تیم در تبریز با یک گل به سود اتکا گرگان به پایان رسیده بود. البته اتکا خود با 22 امتیاز خطر سقوط را احساس می‌کند و مسلما به دنبال کسب سه امتیاز بازی و دور شدن از منطقه خطر از اهداف این تیم در بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز خواهد بود.

ماشین‌سازی هفته گذشته در تبریز مقابل مس سرچشمه به تساوی یک بر یک رضایت داده بود و اتکا گرگان در همدان دو بر یک بازی را به الوند این شهر واگذار کرده بود.

در گروه الف تیم‌های گسترش فولاد تبریز با 42 امتیاز، الوند همدان با 38 امتیاز و نفت ‌مسجد ‌سلیمان با 36 امتیاز مدعیان اصلی صعود هستند و در انتهای جدول ماشین‌سازی با 12 و تیم‌های پارسه ایرانیان، شهرداری اراک و شاهین بوشهر هر سه با 19 امتیاز  مدعیان اصلی سقوط از گروه خود هستند.

در گروه دو این بازی‌ها، شهرداری تبریز از ساعت 15 در تبریز در حالی از شهرداری بندرعباس میزبانی خواهد کرد که با نگاه جدی به سه امتیاز بازی به دنبال نزدیک شدن به صدر جدول و قرار گرفتن در صف مدعیان است. دیدار رفت دو تیم در بندر عباس با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود.

شهرداری تبریز هفته گذشته با نتیجه سه بر یک در یاسوج مغلوب شهرداری این شهر شد و شهرداری بندرعباس در کرمانشاه مقابل راهیان کرمانشاه به نتیجه مساوی دو بر دو رسیدند.

در گروه دو لیگ دسته اول ایران تیم‌های شهرداری یاسوج با 39، استقلال خوزستان با  36 پاس همدان با 35 و شهرداری تبریز با 34 امتیاز مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند و تیم‌های یادآوران شلمچه، فولاد یزد، حفاری اهواز و برق شیراز در انتهای جدول مدعیان اصلی سقوط به لیگ دسته دو کشور هستند. 

انتهای پیام/60002/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول