اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

شهرداری بستک به بهبود وضعیت شهرسازی و سیمای شهر توجه کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک بر توجه شهرداری نسبت به بهبود وضعیت شهرسازی و سیمای شهری این شهرستان تأکید کرد.

شهرداری بستک به بهبود وضعیت شهرسازی و سیمای شهر توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک‌ محمد مشتاق‌زاده در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بستک از تعامل مثبت و ارزنده شهرداری و شورای اسلامی شهر بستک تقدیر کرد و ارائه خدمات مطلوب در تمام محله‌ها، معابر و ساماندهی بازار شهر را خواستار شد.

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر باید نسبت به بهبود وضعیت شهرسازی و سیمای شهر بستک به عنوان قطب فرهنگی استان هرمزگان توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان بستک ضمن تأکید بر امر خدمت رسانی به شهروندان افزود: شوراها در اولویت بندی مشکلات،کمک به برنامه ریزی در شهرداری‌ها، همکاری در ایجاد منابع درآمدی پایدار و مدیریت اعتبارات و هزینه‌ها نقش خود را ایفا کنند تا شاهد رشد و توسعه در ابعاد گوناگون در شهر بستک باشیم.

مشتاق‌زاده، فرمانداری را پل ارتباطی میان دستگاه‌های اجرایی و شورای شهر دانست و افزود: شهرداری نیز باید به صورت منظم اقدامات مربوط به توسعه شهر بستک را پیگیری و اجرایی کند و در انجام خدمت به مردم و توجه به خواسته‌های آنان تلاش نماید.

وی خواستار تعامل بیشتر ادارات با شورای شهر بستک شد و افزود: در راستای رفع مشکلات مردم و نیازهای شهر بستک باید تعامل بیشتری میان ادارات و شورای شهر ایجاد شود که فرمانداری در ایجاد این تعامل نقش مهمی را ایفا می‌کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک خواستار تکریم ارباب رجوع، رعایت ضوابط طرح‌های جامع و هادی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، رعایت ضوابط بودجه و آئین نامه معاملات، بازدید از نقاط مختلف شهر و اشرافیت بر موضوعات شهر شد.

همچنین برنامه ریزی برای انجام امور در شهرداری، به‌کارگیری پیمانکاران واجد شرایط، رعایت سهم عمرانی از بودجه، دقت در انعقاد تفاهمنامه‌ها و قراردادها، توجه به پارک‌ها و فضاهای سبز، رفع سد معبر و مستند سازی اموال بویژه اموال غیر منقول از دیگر خواسته‌های فرماندار شهرستان بستک بود.

مشتاق‌زاده بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام، ایجاد بازارچه مرغ با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و صنف مرغداران، جابجایی صنوف مزاحم و استفاده صحیح از نخاله‌های ساختمانی، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی ویژه نوروز و ایجاد طرح مشارکتی نهضت پیاده روها تأکید کرد.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول