اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون فرهنگی و تبلیغی میامی:

هیچ معروفی بالاتر از جذب جوانان به مساجد نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کانون فرهنگی و تبلیغی میامی گفت: هیچ معروفی بالاتر از جذب افراد به مساجد و هیئت‏های مذهبی به عنوان اجتماعات اسلامی نیست.

هیچ معروفی بالاتر از جذب جوانان به مساجد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام مجید بخشی در کارگاه آموزشی مسئولان هیئت‏های مذهبی شهرستان میامی افزود: باید با زبان نرم و دور از خشونت، قشر جوان را به این اماکن مقدس جذب کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان هیئت‏های مذهبی با مجهز شدن به علم روز و فرا گرفتن احکام شرعی و اطلاعات دینی می‏توانند در جذب قشر جوان به این تشکل‏ها موفق عمل کنند.

بخشی با بیان اینکه هیئت‏های مذهبی در متحول کردن جوانان و گرایش آنان به سمت دین نقش موثری دارند، تصریح کرد: هیئت‏های مذهبی ابتدا باید تحول را از خود شروع کنند و در این کار جلودار باشند تا بتوانند دیگران را نیز اصلاح کنند.

رئیس کانون فرهنگی و تبلیغی میامی در بخش دیگری از سخنان خود، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی هیئت‏های مذهبی این شهرستان را افزایش سطح آگاهی مسئولان و هیئت امنای این تشکل‏ها، احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، پویا و سر زنده کردن جامعه و عاری کردن مجالس اهل بیت(ع) از منکرات دانست.

بخشی قرآن، احکام، تاریخ اسلام، آسیب‏شناسی عزاداری و امر به معروف و تذکر لسانی را از جمله موضوعات اولین کارگاه آموزشی مسئولان هیئت‏های مذهبی شهرستان میامی در سال‏جاری عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول