اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با آیت‌الله محمودی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با آیت‌الله محمودی گلپایگانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با آیت‌الله محمودی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدحسن نژادفلاح، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان تهران در حالی که توسط محسن حسینی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین و تنی چند از کارکنان این اداره همراهی می‌شد با حضور در بیت آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

امام جمعه ورامین با اشاره بر قدرت امروز نظام اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران چه نسبت به دوران طاغوت و چه نسبت به حال حاضر بسیار پیشرفت کرده و  در دنیا می‌درخشد، باید شکر این نعمت را به جا آوریم.

وی، عمل به مسئولیت و وظایف محوله توسط مسئولان و آحاد ملت را بهترین شکرانه نعمت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر مسئولیتی بر عهده ما است، باید طوری عمل کنیم که اگر به وجدان خود مراجعه کردیم، سربلند باشیم و محکوم نگردیم، انسان در سه محکمه وجدان خود، خلق خدا و عدل الهی محاکمه می شود، اگر به وظایف خود خوب عمل کند، مردم از وی راضی هستند،وجدان خودش هم راضی است و بالاتر از همه رضوان الهی خواهد بود، خداوند توفیق عمل به وظایف را به ما عطا کند.

امام جمعه ورامین با بیان اهمیت سلامت جسم و روح عنوان کرد: ورزش به سلامت جسم منجر خواهد شد، لکن باید دقت کنید، همراه با سلامت جسم، روح خود را هم تعالی بخشیم، ارتقا دهیم؛ روح نیز نیاز به پرورش دارد، روح راکب است و جسم مرکب، برای رسیدن به سعادت، خوشبختی و سلامتی باید هم راکب و هم مرکب سلامت باشند.

آیت‌الله محمودی در ادامه به ظرفیت‌ها و پتانسیل بالای ورامین در زمینه ورزش اشاره و بیان داشت: این منطقه در تمام زمینه‌های ورزشی ظرفیت بالا و جوانان مستعدی دارد، باید این ظرفیت‌ها پرورش داده شوند، این لیاقت و شایستگی جوان‌های منطقه است، بنابراین باید امکاناتی که لایق شهر شهیدان 15 خرداد است، فراهم شود.

گفتنی است در ابتدای این دیدار محمدحسن نژادفلاح نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: ورزشکاران علاقه زیادی به علما و روحانیون به خصوص امام راحل و مقام معظم رهبری دارند، جوانان هم جزوی از سازمان ورزش و جوانان هستند و این قشر هم علاقمند به روحانیت است، بنابراین باید با برنامه‌های مناسب از این انس و الفت در جهت شکوفایی استعدادهای ورزشی و اخلاقی جوانان بهره بگیریم.

وی با تأکید بر همکاری ادارات ورزش و جوانان استان تهران با ائمه جمعه ابراز داشت: بنده به رؤسای ادارات تابعه تأکید کرده‌ام که در نظام ولایی نگاه ما به ولایت فقیه و منویات ایشان است و در شهرستان‌ها هم باید همکاری و هماهنگی لازم با ائمه جمعه شهرستان وجود داشته باشد، همه ائمه جمعه برای ما عزیز هستند، اما تأکید ما روی بیت شریف حضرتعالی که چهره ملی هستید، مضاعف است، من و همکارانم سخت نیازمند توجه شما هستیم.

نژادفلاح اذعان داشت: امکانات و ابزارهای ما در حد رضایت فراهم نیست، اما دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم تا با راهنمایی‌های خود ما را در جهت بهره‌برداری حداکثری از همین امکانات محدود راهنمایی کنید.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران نیز از اقدامات اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین تقدیر کرد.

انتهای پیام/2462/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول