اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

ثبت 3 تشکل مردمی در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: تاکنون سه تشکل مردمی در چالدران به ثبت رسیده است.

ثبت 3 تشکل مردمی در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران احمدرضا قلی‌پور صبح امروز در نخستین کار گروه تخصصی سازمان‌های مردم نهاد مدیریت بحران شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری چالدران برگزار شد، اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت‌هایی هستند که با بهره‌گیری از آن می‌توان اقدامات درخور و قابل توجهی در بخش‌های مختلف انجام داد.

وی با اشاره به رسالت اصلی این سازمان‌ها، تصریح کرد: از ظرفیت موجود می‌توان در راستای فرهنگ‌سازی در موضوعات مختلف در جامعه استفاده کرد.

قلی‌پور با تاکید بر ساماندهی این سازمان‌ها، افزود: در صورتی که سازمان‌های مردم نهاد ساماندهی شوند می‌توانند بیش‌تر از این موثر باشند.

فرماندار چالدران با بیان اینکه دولت نیز در سال‌های اخیر از سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کند، گفت: رغبت برای ایجاد سازمان‌های مردم نهاد با حمایت‌های دولت بیش‌تر شده است ولی باید این تشکل‌ها را به سمت و سویی هدفمند سوق دهیم.

قلی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر سازمان‌های مردم نهاد به صورت خودجوش در مواقع بحران اقدام به کمک رسانی می‌کنند، اظهار داشت: در صورت ساماندهی این تشکل‌ها می‌توانیم در مواقع بحران از کمک‌های مادی و معنوی این تشکل‌ها نیز نهایت استفاده را ببریم.

وی از ثبت سه تشکل مردم نهاد در چالدران خبر داد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با اقداماتی که می‌شود تعداد این تشکل‌ها بیشتر شود.

قلی‌پور وجود سازمان‌های مردم نهاد را گام موثری در راستای تعامل بین مردم و دولت دانست و افزود: در این راستا شاهد مشارکت بیشتر مردم در امور هستیم.

انتهای پیام/61001/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول