اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان خبر داد

تقویت کانون‌های بسیج مهندسین در شهرستان‌های استان سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان از تقویت کانون‌های بسیج مهندسین در شهرستان‌های این استان به عنوان یکی از برنامه‏های اصلی در دست اجرا خبر داد.

تقویت کانون‌های بسیج مهندسین در شهرستان‌های استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مرتضی دهرویه ظهر امروز در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی و رؤسای نظام‏های مهندسی کارگروه‌های بسیج مهندسین که به مناسبت هفته مهندس برگزار شد، اظهار داشت: بسیج مهندسین محور فعالیت‌های خود را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و بر مبنای شعار سال 91 بنا نهاده است.

وی تشکیل و راه‌اندازی تشکلی به نام شورایعالی بسیج مهندسین استان سمنان با حضور تعدادی از مهندسین برجسته و مدیران دستگاه‌های اجرایی، طرح و تصویب اساسنامه شورای اندیشه و هم‏فکری و تشریح چارت تشکیلاتی کارگروه‌های تخصصی پنج‏گانه عمران، کشاورزی، انرژی، صنعت و معدن و فناوری ارتباطات و اطلاعات را از اقدامات اولیه سازمان بسیج مهندسین استان اعلام کرد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان، برگزاری جلسات متعدد به میزان یک هزار و 486 نفر ساعت و معرفی 168 نفر از مهندسین برای عضویت در کارگروه‌های تخصصی، تدوین اساسنامه و تائید صلاحیت فنی اعضای کارگروه‌های تخصصی، تشکیل و راه‌اندازی انجمن‌های تخصصی ویژه هر کارگروه تقویت کانون‌های بسیج مهندسین در سطح شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های اجرایی این سازمان معرفی کرد.

دهرویه بیان کرد: به همت سازمان بسیج مهندسین استان سمنان در سال 91 در مجموع 43 جلسه کارگروه‌های تخصصی برگزار شده که در مقایسه با سال 90 حدود 30 درصد و در مقایسه با سال 89 حدود 50 درصد رشد دارد.

وی خاطرنشان کرد: تعداد اعضای کارگروه‌های تخصصی از 108 نفر در سال 89 و 147 نفر در سال 90 به 198 نفر در سال‏جاری افزایش یافته است که حدود 45 درصد رشد نسبت به سال 89 مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین استان سمنان تصریح کرد: تعداد مصوبات در سال 91 برابر با 128 مصوبه بوده که در مقایسه با سال‌های 89 و 90 به ترتیب حدود 25 و 40 درصد رشد را نشان می‌دهد.

دهرویه مجموع مصوبات اجرا شده در سال جاری را 20 مصوبه کارگروه تخصصی انرژی، 37 مصوبه شورای اندیشه و هم‏فکری، 20 مصوبه کارگروه تخصصی صنعت و معدن، 15 مصوبه کارگروه عمران معماری و شهرسازی، 15 مصوبه فناوری و اطلاعات و 29 مصوبه کارگروه تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی اعلام کرد.

انتهای پیام/2249/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول