اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

رسانه‌ها‌ باید در مسیر توسعه گام بردارند

خبرگزاری فارس: فرماندار ابهر گفت: رسانه‌ها‌ باید در مسیر توسعه شهرستان گام بردارند.

رسانه‌ها‌ باید در مسیر توسعه گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، نورالدین رفیعی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با قدردانی از تلاش خبرنگاران و اصحاب قلم اظهار داشت: امیدواریم که اصحاب رسانه شهرستان در مسیر توسعه‌، گسترش و پیشرفت همه‌جانبه شهرستان فعالیت کنند.

وی افزود: امیدواریم که مطبوعات و اصحاب رسانه، مطالبات مردم را با زبان گویا به گوش مسئولان رسانده و مسئولان نیز جوابگوی ایشان باشند.

فرماندار شهرستان ابهر تصریح کرد: مسئولان شهرستان باید ظرفیت‌های خود را بالا برده و با ظرفیت‌سازی برای آینده شهرستان و با‌ هم‌اندیشی و همت اصحاب رسانه در توسعه و گسترش شهرستان تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در رفع مشکلات خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند نقص‌ها و معایب را مورد نقد و بررسی قرار داده و در مسیر شکوفایی منطقه تلاش کنند.

رفیعی با بیان اینکه ظرفیت و توان فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی قابلیت رشد و ارتقا در سطوح عالی را دارند، گفت: کار فعالان عرصه رسانه نباید تنها به انتشار خبرها محدود شود بلکه این افراد باید بتوانند با درک درستی از شرایط جامعه در زمینه آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: شغل خبرنگاری نیز همانند سایر حرفه‌ها هنگامی ارزنده و خوب است که ارزش‌ها رعایت شوند و خبرنگاران در راستای این ارزش‌ها حرکت کنند.

فرماندار شهرستان ابهر برخورداری از ظرافت، امانتداری و رعایت مصالح و منافع ملی در تهیه خبر و مطلب را از ویژگی‌های لازم برای فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌ واسطه ارتباط نزدیکی که اصحاب رسانه با مردم جامعه دارند، این قشر راویان صادقی در بیان مسائل و مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

وی تصریح کرد: این قشر آگاه جامعه از سوی دیگر می‌توانند با انعکاس موفقیت‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف کشور، مردم را از روند امور مطلع کرده و پل ارتباطی هر سازمان و مسئول با مردم باشند.

رفیعی با بیان اینکه بدون شک اصحاب رسانه در رشد فکری مردم تاثیر بسزایی دارند، اضافه کرد: اگر ایشان برای روشن کردن افکار عمومی و انتقال بسیاری از اطلاعات جامعه نباشند، در آن صورت اطلاعات در خفا باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه زمینه پیشرفت و ترقی کشور را فراهم می‌کنند، ابراز داشت: دشمنان داخلی و خارجی با تمامی ابزارهای خود درصدد سیاه‌نمایی فعالیت‌ها، عملکردها و توانمندی‌های دولت کریمه و نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به نقش و جایگاه حساس اصحاب رسانه ‌خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه امین مردم بوده و مردم باید احساس کنند که مطبوعات و خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوای آن‌ها هستند که کاستی‌ها‌، مسائل و مشکلات را به صورت صحیح و شفاف اطلاع‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/73001/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول