اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان خبر داد

دومین جشنواره معرفی رسانه‌های برتر دانشگاه‌های منطقه 8 کشور

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دومین جشنواره معرفی و تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های برتر دانشگاه‌های منطقه هشت کشور اردیبهشت 1392 به میزبانی گرگان برگزار می‎شود.

دومین جشنواره معرفی رسانه‌های برتر دانشگاه‌های منطقه 8 کشور

سید کمال میرشمسی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: دومین جشنواره معرفی و تقدیر از خبرنگاران و رسانه‎های برتر دانشگاه‎های منطقه هشت کشور و سومین جشنواره روابط عمومی‎ها، دهه سوم اردیبهشت 1392 در استان گلستان برگزار می‎شود.

وی افزود: در هفته اول اسفند ماه سال‌جاری، فراخوان و فرم شرکت در این جشنواره‎ها منتشر می‎شود و خبرنگاران و رسانه‌های فعال در استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، سمنان و قزوین که در حوزه آموزش عالی فعالیت می‎کنند، می‎توانند برای شرکت در این همایش با تکمیل و ارسال فرم ها به دبیرخانه جشنواره در این جشنواره شرکت کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان خاطرنشان کرد: جشنواره‎های اول و دوم روابط عمومی دانشگاه‎های منطقه 8 کشور به ترتیب به میزبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین و دانشگاه گیلان برگزار شد.

وی اعلام کرد: دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با کسب هشت مقام اول بیشترین مقام را در بین دانشگاه‎های منطقه کسب کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: جشنواره مذکور با هدف تعامل بیشتر رسانه‎ها با دانشگاه‎ها و همچنین تقدیر از زحمات خبرنگاران این حوزه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/2307/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول