اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان‌غربی خبر داد

افزایش 22 درصدی بیماران سرطانی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان‌غربی گفت: سالانه دست کم 18 تا 22 درصد به تعداد بیماران تحت درمان این مرکز اضافه می‌شود.

افزایش 22 درصدی بیماران سرطانی در آذربایجان‌غربی

دکتر جواد خشابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ارومیه گفت: بیمارستان امید ارومیه تنها مرکز ارائه کننده خدمات پرتو درمانی بیماران مبتلا به سرطان در استان است و به همین علت با رشد سالانه مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان مواجه هستیم.

وی تجهیز این مرکز به دستگاه پیشرفته شتاب‌دهنده خطی را که با حمایت و همکاری  مردم و انجمن مقدور گشته از مهم‌ترین دستاوردهای این مرکز در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: این دستگاه به تنهایی پاسخگوی نیازهای رو به رشد بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان‌غربی نیست و برای بهبود روند درمان بیماران، تهیه دستگاه سوم شتاب‌دهنده خطی هم لازم و ضروری است.

خشابی به برنامه‌های پیش روی این انجمن برای گسترش خدمات به مبتلایان سرطان و تلاش برای اتمام پروژه ساخت بیمارستان 100 تختخوابه امید اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 65 درصد از عملیات ساختمانی این بیمارستان به اتمام رسیده است.

ریئس هیئت مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی آذربایجان‌غربی به لزوم تشکیل جلسه‌های تخصصی و کمیسیون‌های تلفیقی برای رفع سریع‌تر مشکلات بیماران اشاره کرد و اظهار داشت: قصد داریم با برنامه‌های راهبردی و دقیق، بیشتر و بهتر به بیماران رسیدگی و خدمات‌دهی کنیم.

وی در پایان آمادگی این انجمن برای پذیرش اعضای افتخاری هیئت مدیره را اعلام کرد و از خیران استان خواست با پیوستن به این انجمن گام بلندی در درمان بیماران سرطانی بردارند.

انتهای پیام/61014/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول