اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان خبر داد

تخفیف 5 تا 15 درصدی کالا در نمایشگاه بهاره آبادان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان از تخفیف 5 تا 15 درصدی کالا در نمایشگاه بهاره این شهرستان خبر داد.

تخفیف 5 تا 15 درصدی کالا در نمایشگاه بهاره آبادان

احمد زندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید برنامه‌هایی به منظور کنترل بازار و رفاه حال شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا برپایی نمایشگاه بهاره همچون دیگر مناطق و شهرهای کشور یکی از این برنامه‌هاست که در آن کالاهای مایحتاج مردم عرضه می‌شود.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان ادامه داد: این نمایشگاه از 14 تا 24 ماه جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های سازمان منطقه آزاد اروند واقع در جاده دیری فارم برگزار می‌شود.

زندی تصریح کرد: آجیل، خشکبار، میوه، پوشاک، کیف و کفش و هر آنچه که مورد نیاز مردم در شب عید است در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است در این نمایشگاه برنج نیز عرضه و قیمت آن با نرخ مبادله‌ای در حدود 385 هزار ریال برای هر کیسه 10 کیلویی است.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان خاطرنشان‌ کرد: علاوه بر این مرغ نیز با نرخ دولتی 50 هزار و 500 ریال برای هر کیلو در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

وی افزود: 200 غرفه برای نمایشگاه امسال پیش‌بینی شده است که امیدواریم با استقبال مناسب شاهد پر شدن همه آنها باشیم.

زندی گفت: اجناس ارائه شده در نمایشگاه بهاره از تخفیفی 5 تا 15 درصدی بر حسب نوع جنس فروش رفته برخوردار هستند ضمن آنکه به مسائل کیفی و کیفیت مناسب محصولات نیز توجه شده است.

نایب رئیس مجمع امور صنفی آبادان اظهار کرد: همچنین در طول برپایی نمایشگاه غرفه‌ای برای بازرسی در نظر گرفته شده است تا تخلفات احتمالی را در همان جا رصد و پیگیری کند.

انتهای پیام/72008/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول