اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

جدال مدعی کسب جام و قهرمان والیبال ایران

خبرگزاری فارس: در نخستین دیدار مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشورمان از ساعت 15 فردا چهارشنبه در تهران دو تیم مدعی کاله مازندران و پیکان تهران به دیدار یکدیگر می‌روند.

جدال مدعی کسب جام و قهرمان والیبال ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، با پایان مرحله گروهی بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم پس از 22 هفته تکلیف چهار تیم صعودکننده به مرحله پلی اف این مسابقات مشخص شد.

تیم‌های پیکان تهران، متین ورامین، سایپای البرز و کاله مازندران که رده‌های اول تا چهارم مرحله مقدماتی را به خود اختصاص دادند با ورود به مرحله حذفی باید دور جدیدی از رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کنند.

تنها نماینده مازندران در این مسابقات که حتی می‌توانست با رده دوم یا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کند در آخرین دیدار در ورامین مغلوب متین شد تا به رده چهارم برسد و به عنوان مدعی قهرمانی فصل گذشته با پیکان دارنده چندین عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران و مسابقات آسیایی نبرد تنگاتنگ و نفس‌گیری داشته باشد.

مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال در حالی فردا با دو دیدار کار خود را از سر می‌گیرد که تیم خودروساز پیکان و متین ورامین به دلیل جای داشتن در مکان‌های اول و دوم جدول رقابت‌ها شرایط میزبانی را به سود خود رقم زده و از کاله مازندران و سایپای تهران در میهمانی پایتخت کشور و ورامین پذیرایی می‌کنند.

در این مرحله هر تیمی که بتواند در دو دیدار رفت و برگشت حریف خود را از پیش رو بردارد به مرحله فینال صعود کرده و تیم بازنده راهی بازی رده‌بندی می‌شود ولی در غیر این‌صورت کار به بازی سوم کشیده می‌شود.

دیدار حساس و سرنوشت‌ساز پیکان تهران و کاله مازندران فردا به طور مستقیم از شبکه سوم سیما به روی آنتن می‌رود که در آن امیدوار حاتمی به عنوان ناظر و محمود کشفی به عنوان ناظر ویژه بازی را از نزدیک دنبال می‌کنند و محمد شاهمیری داور بین‌المللی والیبال ایران به همراه بهرام سلیمانی امر قضاوت را برعهده دارند.

در دیگر دیدار این رقابت‌ها که از ساعت 15 و 30 دقیقه چهارشنبه کار خود را دنبال می‌کند متین ورامین با سایپای البرز دیدار می‌کند که در آن محمد حداد به عنوان ناظر فدراسیون و محمدحسین شفقی به عنوان ناظر ویژه حضور دارند و مرتضی اکرمی و علیرضا قریب داوران آن دیدار هستند.

انتهای پیام/86012/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول