اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هاشمی در سانحه تصادف درگذشت

تبریز در شوک فراق ستاره آینده‌دار والیبال آذربایجان

خبرگزاری فارس: در تصادف بین جاده ارومیه ـ مهاباد بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز درگذشت.

تبریز در شوک فراق ستاره آینده‌دار والیبال آذربایجان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سعید هاشمی والیبالیست 23 ساله ارومیه‌ای تیم والیبال شهرداری تبریز که سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد عصر روز گذشته طی سانحه رانندگی در مسیر مهاباد - ارومیه تصادف کرده و درگذشت.

وی که پشت خط زن تیم والیبال شهرداری تبریز بود، سابقه دعوت به تیم ملی ایران را داشته و یکی از بازیکنان خوب و موثر امسال شهرداری تبریز بود.

والیبال ایران ستاره آینده‌دار خود را از دست داد

مدیر سازمان ورزش باشگاه شهرداری تبریز ضمن اظهار تاسف از درگذشت سعید هاشمی گفت: والیبال ایران یک ستاره آینده‌دار خود را از دست داد.

یوسف قوام افزود: سعید هاشمی از بازیکنان تکنیکی و موثر تیم والیبال شهرداری تبریز بود که سابقه دعوت به تیم ملی را هم داشت و باور فوت این ورزشکار با اخلاق کشور بسیار سخت است.

وی با ابراز اینکه سعید هاشمی در تیم والیبال شهرداری تبریز بازی‌های بسیار خوبی به نمایش گذاشته بود افزود: وی برای فصل آینده نیز با شهرداری تبریز قرارداد داشت و آینده درخشانی برای هاشمی پیش‌بینی می‌شد که متاسفانه اجل به وی فرصت نداده و با رفتن خود دوستداران والیبال آذربایجان و ایران را عزادار کرد.

قوام ضمن تسلیت به خانواده وی و جامعه والیبال کشور گفت: مردم تبریز هیچگاه بازی‌های خوب و درخشان سعید هاشمی را فراموش نخواهند کرد.

غیاثی: هنوز در شوک هستم

کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: با شنیدن خبر درگذشت سعید هاشمی هنوز در شوک بوده و باور این خبر برایم بسیار سخت است.

محمد غیاثی که به  شدت متاثر بود، افزود: وی با اینکه والیبال را دیر آغاز کرده بود، اما استعداد فوق‌العاده‌ای داشت و با پرش‌های بلندش آینده درخشانی برایش متصور می‌شد.

وی در مورد خصوصیات اخلاقی هاشمی گفت: بازیکن بدون حاشیه  و آرامی بود که هیچگاه وارد حاشیه‌ها نشد و حتی سال گذشته از سوی ولاسکو به تیم ملی دعوت شد و متاسفانه والیبال ایران یکی از استعدادهای درخشان خود را از دست داد.

سعید هاشمی متولد 1368 ارومیه بود. وی پنج سال سابقه بازی والیبال حرفه‌ای را داشت و سال گذشته نیز با قرار داد دو ساله به تیم شهرداری تبریز پیوسته بود. وی محبوبیت فراوانی بین والیبال دوستان داشته و بارها از سوی تماشاگران تبریز و ارومیه مورد تشویق قرار گرفته بود.

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول