اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 5 تیم

مسابقات والیبال در هفتکل آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال هفتکل از برگزاری یک دوره مسابقه والیبال در هفتکل خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور پنج تیم برگزار خواهد شد.

مسابقات والیبال در هفتکل آغاز شد

خسرو نوری ممبینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: مسابقات والیبال با حضور پنج تیم از محلات و ادارات شهرستان هفتکل انجام می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در سالن سرپوشیده کوثر اداره ورزش و جوانان شهرستان هفتکل برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای تماشا و تشویق ورزشکاران می‌توانند در این سالن حضور پیدا کنند.

رئیس هیئت والیبال هفتکل در ادامه به معرفی تیم‌های شرکت کننده پرداخت و گفت: در این رقابت‌ها تیم‌های هیئت والیبال هفتکل به سرپرستی خودم، تیم شهدای اسلام آباد به سرپرستی سیدصادق موسوی، تیم شهدای گمنام به سرپرستی ابراهیم جعفرنیا، تیم سیمان خوزستان (هفتکل) به سرپرستی بهزاد احمدپور و تیم استقلال کوی شهید رجایی (مهرآباد) به سرپرستی صادق کلاه‌کج شرکت خواهند داشت.

*محدودیت سنی لحاظ نکرده‌ایم

وی در مورد برخی از خصوصیات این رقابت‌ها تصریح کرد: در این رقابت‌ها چند نونهال به نام‌های ارسلان آرمون 11 ساله، امیرمحمد ایگدر 12 ساله و سیدعلی اصغر میرسالاری 13 ساله نیز برای تشویق و روحیه گرفتن در تیم بزرگسالان حضور دارند، زیرا محدودیت سنی برای شرکت ورزشکاران در تیم‌ها لحاظ نکردیم.

ممبینی ادامه داد: در تیم شرکت سیمان نیز علی اکبر ممبینی از بازیکنان منتخب خوزستان، نصرت احسانی و علی لرکی از بازیکنان به نام استان، رضا قنبری از پیشکسوتان والیبال هفتکل حضور دارند و ایرج اسدی نیز که از مربیان خوب والیبال استان خوزستان است کار هدایت این تیم را برعهده دارد.

به گفته نوری این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت مرحوم کاظم مکوندی پیشکسوت والیبال هفتکل، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول